Ministar Kalmeta, pomoćnik ministra Jerneić i predsjednik Uprave HŽ-a Kobak vlakom do Rijeke

Slika /arhiva/P1010004.JPG

Ministar mora turizma prometa i razvitka Božidar Kalmeta, njegov pomoćnik za željeznicu Branimir Jerneić te predsjednik Uprave HŽ-a Davorin  Kobak krenuli su danas redovnim vlakom iz Zagreba za Rijeku.

Na tom putu vozili su se u tri različite lokomotive koje se putem mijenjaju, a cilj je upoznati stanje na pruzi kao i usporediti mogućnosti lokomotiva koje voze na riječkoj pruzi.

Vlak za Rijeku krenuo je s 2. perona  Zagreb Glavnoga kolodvora u 11,25 a vozi ga električna lokomotiva serije 1  441.

Od Moravica, odakle je vlak krenuo u 13,23, do Fužina, preuzima ga električna lokomotiva serije 10 61.

U Fužinama vlak dalje vozi najmodernija Siemensova lokomotiva serije 12 41 koja ga je dovezla do kolodvora Rijeka. Na kolodvor Rijeka vlak je stigao s kašnjenjem od desetak minuta, u 15,35, gdje su ministar Kalmeta i predsjednik uprave Kobak dali izjave za novinare. 

Ministar Kalmeta je, na novinarski upit o dojmovima, kazao kako je vožnja od Zagreba do Rijeke preduga te da je to poznata činjenica. Naglasio da će se u prugu Zagreb - Rijeka i dalje ulagati, bez obzira na to što se planira izgradnja nizinske pruge između tih dvaju gradova. Kad ta pruga bude gotova, vlakovi će od Zagreba do Rijeke voziti jedan sat. 

Predsjednik Uprave HŽ-a Davorin Kobak rekao je da bi izmjena sustava vuče vlakova na pruzi trebala biti gotova za dvije godine, kao i izmjena istosmjerne strujne mreže na dijelu od Moravica do Fužina u izmjeničnu. Istaknuo je da su se Siemensove lokomotive koje je HŽ osigurao leasingom na šest mjeseci pokazale dobrima.



Vijesti iz medija