- Objavljeno: 27.03.2008.
Ministar Kalmeta otvorio Zagreb Auto Show 2008
Zagreb Auto Show zasigurno je ovih dana središte zbivanja u predstavljanju proizvoda autoindustrije iz gotovo cijelog svijeta, rekao je ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta prigodom otvorenja najvećeg i najprestižnijeg salona automobila u srednjoj i jugoistočnoj Europi koji se do 6. travnja održava na Zagrebačkom velesajmu.
Ministar je istaknuo kako je ova manifestacija odavno prerasla granice Hrvatske i postala gospodarska i turistička manifestacija od međunarodnog značenja.
Kalmeta je pohvalio organizaciju ovog događaja koji je i u međunarodnim krugovima ocijenjen najvišim ocjenama. Na ovom sajmu, dodao je, prezentiraju se i brojni hrvatski proizvodi iz područja turizma, gospodarstva, pa do sektora malog i srednjeg poduzetništva i obrtništva budući da Hrvatska ima brojne gospodarstvenike koji sudjeluju u automobilskoj industriji.
Kalmeta je najavio donošenje novog Zakona o sigurnosti prometa na cestama te je rekao da Hrvatska s ponosom ističe izgrađenost cestovne infrastrukture kao jedne od najmodernijih u Europi.
Izrazio je zadovoljstvo činjenicom da se u Hrvatskoj također održava i sajam gospodarskih vozila pod nazivom 'Zagreb Transport Show', što u konačnici dokazuje ozbiljnost stranih proizvođača u pristupu hrvatskom tržištu, kao i idealnu priliku za otvaranje dodatnih mogućnosti za hrvatsko gospodarstvo.
Direktorica Zagrebačkog velesajma Katja Luka Kovačić ocijenila je da je Zagreb Auto Show najsjajniji brend velesajma te poseban društveni, gospodarski i medijski događaj.
Zahvaljujući sajmu, dodala je, Hrvatska na deset dana postaje centar automobilskog svijeta premda nema automobilsku industriju. Ovaj sajam pripada u B grupu automobilskih sajmova u Europi, koji su odmah iza onih najvećih, u Ženevi, Parizu i Frankfurtu.
Na ovogodišnjem sajmu predstavlja se 642 izlagača automobilske industrije iz 35 zemalja, a izložena je 51 automobilska marka s 348 modela automobila, te 35 marki motocikala i skutera sa 180 modela. Od toga će neki brendovi, poput iranskih i indijskih, prvi put biti predstavljeni hrvatskoj javnosti.