- Objavljeno: 07.03.2014.
Luka Dubrovnik proglašena najboljom lukom na Sredozemlju u 2013. godini
Na sedmoj po redu održanoj dodjeli nagrada "Premios Excellence en el Sector Cruceros" u Palma de Mallorci u Španjolskoj dana 20. veljače 2014. godine, luka Dubrovnik proglašena je za najbolju luku na Sredozemlju u 2013. godini - “The Best Mediterranean Cruise Port / Destination in 2013" i to u kategoriji prihvata i usluge za brodove na krstarenjima Sredozemljem.
U organizaciji medijske grupe CruisesNews, a osnovom ankete španjolskih putnika na krstarenjima, koji su putem anonimnog bodovanja u 12 kategorija izabrali najbolju kompaniju brodova na krstarenjima, najbolji brod, najbolju animaciju na brodu, te najbolju luku / destinaciju na Sredozemlju u 2013. godini, luka Dubrovnik ima čast primiti ovo značajno priznanje.
Inače, medijska grupa CruisesNews je velika izdavačka kuća koja u svom sastavu ima izdavača Cruise News magazina, e-Cruises News portala www.crucero10.com i poseban televizijski kanal Canal Viajar Televisión specijaliziran isključivo za turistički marketing i komunikaciju između davatelja i korisnika turističke usluge. Smatraju se jednim od najvećih i najznačajnijih promotora i opinion makera na emitivnom španjolskom turističkom tržištu.
Naime, činjenica je da Španjolska bilježi najveći europski porast broja putnika koji svoj odmor provode na krstarenju, a preko 75% svojih aranžmana provode na krstarenjima Sredozemljem.
U organizaciji medijske grupe CruisesNews, a osnovom ankete španjolskih putnika na krstarenjima, koji su putem anonimnog bodovanja u 12 kategorija izabrali najbolju kompaniju brodova na krstarenjima, najbolji brod, najbolju animaciju na brodu, te najbolju luku / destinaciju na Sredozemlju u 2013. godini, luka Dubrovnik ima čast primiti ovo značajno priznanje.
Inače, medijska grupa CruisesNews je velika izdavačka kuća koja u svom sastavu ima izdavača Cruise News magazina, e-Cruises News portala www.crucero10.com i poseban televizijski kanal Canal Viajar Televisión specijaliziran isključivo za turistički marketing i komunikaciju između davatelja i korisnika turističke usluge. Smatraju se jednim od najvećih i najznačajnijih promotora i opinion makera na emitivnom španjolskom turističkom tržištu.
Naime, činjenica je da Španjolska bilježi najveći europski porast broja putnika koji svoj odmor provode na krstarenju, a preko 75% svojih aranžmana provode na krstarenjima Sredozemljem.