- Objavljeno: 11.11.2004.
Konferencija o Call centrima
U okviru međunarodnog sajma informacijske tehnologije INFO, kojemu je pokrovitelj Ministarstvo mora, turizma prometa i razvitka održana je «7. hrvatska konferencija o call centrima». Uvodno izlaganje o uslugama «Call centra» i Zakonu o telekomunikacijama održala je mr. Tatjana Holjevac, pomoćnica ministra za telekomunikacije i poštu.
Call ili kontakt centri predstavljaju novu industriju, rekla je Holjevac navodeći načela i ciljeve regulacije ovog područja prema Zakonu o telekomunikacijama, podzakonskim aktima i pravilnicima koje provodi Agencija za telekomunikacije. U regulaciji i liberalizaciji ovog područja važna je i zakonska obveza osnivanja Vijeća korisnika usluga, naglasila je pomoćnica ministra. Liberalizacija telekomunikacija ne znači anarhiju, već strogu regulaciju. Ova nova industrija zapošljava sve više stručnih ljudi specifičnih znanja i važan je kanal za razvoj gospodarstva. Također, naglasila je Tatjana Holjevac, završen je prijedlog uvođenja jedinstvenog broja 112 za hitne službe.
U sklopu sedme Call centar konferencije, tvrtka Combis predstavila je rješenje kontakt centra koje se temleji na Internet Protokolu kojim se objedinjuje prijenos govora, slika i podataka. Ovo rješenje integracijom govornih i podatkovnih tehnologija objedinjuje različite vrste korisničkog pristupa: govorni (telefonskom mrežom), web, e-mail, sms i faks pristup. Korištenjem višeuslužne IP mreže moguće je poboljšati postojeće te razviti nove usluge i aplikacije.