HAKOM: javna rasprava o analizi mjerodavnih tržišta do 20. travnja

Slika /arhiva/logoHAKOM 338.jpg

Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) objavila je danas da je na svojim web stranicama pokrenula javnu raspravu na temu "Analize mjerodavnih tržišta", a svi zainteresirani iz sektora elektroničkih komunikacija stajališta, primjedbe, prijedloge i komentare mogu iznijeti do 20. travnja ove godine.

Objavi te javne rasprave prethodila je i danas održana radionica na kojoj su predstavnici HAKOM-a upoznali predstavnike operatera s dijelovima dokumenta analize tržišta koji je predmet javne rasprave.

Iz HAKOM-a, naime, podsjećaju da su u srpnju prošle godine počeli postupak analiza mjerodavnih tržišta u skladu s europskim pravilima i novim Zakonom o elektroničkim komunikacijama. Cilj tog postupka je procijeniti djelotvornost tržišnog natjecanja i određivanja operatera sa značajnom tržišnom snagom na pojedinom tržištu.

Slijedom toga proveden je i postupak analize tri skupine veleprodajnih tržišta (tržišta međupovezivanja u nepokretnim mrežama, tržišta međupovezivanja u pokretnim mrežama i tržišta veleprodajnog pristupa), kao i maloprodajnog tržišta u pokretnim mrežama.

Stručne službe Agencije smatraju da bi operateri na pojedinom tržištu trebali biti određeni operaterima sa značajnom tržišnom snagom i, posljedično, postati podložni prethodnoj regulaciji, napominju iz HAKOM-a i pozivaju na uključivanje u javnu raspravu (www.telekom.hr).


(Hina)



Vijesti iz medija