Agencija za telekomunikacije donijela rješenje o standardnoj ponudi T-Mobilea i Vipneta

Slika /arhiva/znak-hat-w.jpg

Vijeće Hrvatske agencije za telekomunikacije (HAT) rješenjem je T-Mobileu Hrvatska i Vipnetu odredilo da u Standardnu ponudu pristupa mreži i međusobnog povezivanja unesu izmjene, kako bi, kako su objasnili, ponuda bila u skladu s odredbama Zakona o telekomunikacijama i Pravilnika o pristupu mreži i međusobnom povezivanju.

Novost za krajnje korisnike je u tome da će oni od sada moći koristiti usluge s dodanom vrijednošću u mreži svih operatora, kaže se u priopćenju HAT-a.

Dosad je samo T-Com mogao davati te usluge, a riječ je o posebnim servisima koji se biraju početnim brojem 060. Sada će to moći i druga dva operatora u fiksnoj telefoniji, Portus i Optima, pojašnjava glasnogovornica HAT-a Petra Škof Mikulek.

Rješenjem su također utvrđene izmjene vremena trajanja jačeg i slabijeg prometa.  Do sada se na veleprodajnoj razini, odnosno u međusobnim aranžmanima operatora, kao vrijeme jačeg prometa uzimalo razdoblje od 7 do 22 sata, za spajanje poziva u pokretnim mrežama, a u nepokretnim od 7 do 19 sati. Sada se razdoblje od 7 do 19 sati odnosi i na pokretnu telefoniju, a kao vrijeme slabijeg prometa utvrđuje se razdoblje od 19 do 7 sati.

Za krajnje korisnike to ne mora značiti jeftinije telefoniranje u dodatna tri sata slabijeg prometa, već ova odredba prije svega ima utjecaja na međusobne odnose davatelja usluga to jest na njihovo međusobno utvrđivanje cijena usluga spajanja poziva.

Rješenjem je također određeno uvođenje jedinstvenog veleprodajnog iznosa od 90 lipa za spajanje međunarodnih poziva, takozvani flat rate, s ciljem da se svim operatorima osiguraju jednaki uvjeti pristupa tržištu, kaže se u priopćenju. (Hina)



Vijesti iz medija