Početak radova na izgradnji II B faze autoceste Rijeka - Zagreb, odnosno dopune na puni profil dionice autoceste od Kikovice do Stare Sušice, dužine 44,26 kilometra, označen je danas na prigodnoj svečanosti pored tunela Hrasten nedaleko od čvora Oštrovica, a potom je puštena u promet desna cijev tunela Čardak.
Izgradnja II B faze autoceste, ukupne vrijednosti 250,6 milijuna eura, financira se zajmom Europske investicijske banke i Europske banke za obnovu i razvoj, a rok završetka radova i početak prometovanja punim profilom autoceste Rijeka - Zagreb u cijeloj dužini je kraj 2008.
Nakon početka radova na toj dionici puštena je u promet desna cijev tunela Čardak, dužine 601 metar i pripadajući dio trase autoceste na dionici od Kupjaka do Vrbovskog, dužine 2396 metra.
Radovi na tunelu počeli su u travnju 2005., a obavila ih je tvrtka Konstruktor-inženjering d.d.
Državni tajnik za gospodarstvo i predsjednik Nadzornog odbora tvrtke Autocesta Rijeka-Zagreb d.d. Vladimir Vranković kazao je na prigodnoj svečanosti da je osim za domaći promet i gospodarstvo, autocesta značajna za povezivanje srednje Europe s Jadranom i riječkom lukom.
Vlada neće stati nakon završetka autoceste, rekao je Vranković te dodao da, među ostalim, "treba riješiti riječki prometni čvor gdje je došlo do nereda u prostoru".
Predsjednik Uprave Autoceste Rijeka - Zagreb d.d. Jurica Prskalo istaknuo je da su ostvareni preduvjeti da autocesta bude u punom profilu dovršena u predviđenu roku. (Hina)
26. lipnja 2006. - Početak radova na izgradnji II B faze autoceste Rijeka - Zagreb