Autocestu Zagreb-Split u dužini od 108 kilometara pustio je danas u promet hrvatski premijer Ivo Sanader i to sljedeće dionice:
Zbog loših vremenskih uvjeta (velikog broja kišnih dana) koji su utjecali na dinamiku radova lička dionica autoceste od južnog portala tunela Mala Kapela do čvora Gospić u dužini od 69 km bit će puštena u promet za 10 do 15 dana, dijelom dvosmjernim prometom na jednom kolničkom traku, a dijelom u punom profilu autoceste. Lička dionica autoceste bit će otvorena kad budu ispunjeni uvjeti za sigurno odvijanje prometa. Tom prilikom predsjednik hrvatske Vlade najavio je nastavak izgradnje autoceste prema Dubrovniku kao i izgradnja mosta Klek-Pelješac koji će biti kompatibilan s autocestom.
Ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta odao je priznanje građevinarima te izvijestio prisutne da je danas puštena u promet i autocesta Rijeka-Rupa u dužini od 37 km na dionici Jušići-Jurdani.
Put od Zagreba ado Splita od 1. srpnja 2004.
Do puštanja u promet dionice od tunela Mala Kapela do Gospića (69 km), koje se očekuje do 10. srpnja 2004. putovanje od Zagreba do Splita i obratno treba planirati državnom cestom D-1 do Udbine, a onda nastaviti državnom cestom D-1, preko Knina i Sinja ili preko čvora Gornja Ploča prijeći na autocestu i nastaviti do Pirovca u dužini od 97 km.
Kod Pirovca slijedi silazak s autoceste i obilazak u dužini od oko 47 km. S autoceste se prelazi na spojnu cestu kroz mjesto Čista Mala, zatim na cestu D-27 u Stankovcima, odakle se dolazi do mosta preko ušća rijeke Krke kod Šibenika. Jadranskom magistralom prolazi se Šibenik te se Borajskom cestom D-58 uspinje do čvora Vrpolje, gdje se promet ponovo uključuje na autocestu. Od čvora Vrpolje preko čvora Prgomet dolazi se do Splita (Dugopolje) novoizgrađenom dionicom autoceste dugačkom 45 km.