Bina - Istra: Dovršetak dionice Vodnjan-Pula

Slika /arhiva/zminj.gif

'Bina Istra' iduće će se godine uglavnom koncentrirati na završetak 13,5 kilometara dugačke dionice 'istarskog ipsilona' od Vodnjana do Pule, čime će ova prometnica imati ukupnu dužinu od 145 kilometara, rekao je na današnjoj konferenciji za novinare član Uprave Bina-Istre, koncesionara 'istarskog ipsilona', Aleksa Ladavac.

Dodao je kako bi ova zadnja dionica 'ipsilona' trebala biti gotova do listopada iduće godine te kako će jednim dijelom biti izgrađena u punom profilu autoceste.

Na ovoj posljednjoj dionici 'istarskog ipsilona', vrijednoj oko 60 milijuna eura, radi oko 400 radnika, a
radovi teku po planu, istaknuo je.

Bina-Istra iduće će godine započeti s pripremama za izgradnju druge polovice istarskog ipsilona odnosno izgradnju punog profila autoceste, kazao je Ladavac dodavši kako bi se prema projektnoj dokumentaciji
puni profil najprije gradio na dionici Pula - Kanfanar - Rogovići.

Prema koncesijskom ugovoru u izgradnju punog profila autoceste na 'ispilonu', rečeno je, krenut će se kada dnevni promet vozila pređe deset tisuća odnosno tijekom turističke sezone 16 tisuća vozila.

Član uprave Bina-Istre za održavanje i upravljanje Aleksandar Anzur kazao je kako će se u 2006. godini obilježiti 25. obljetnica izgradnje Tunela Učka i prve faze 'ispilona' od Matulja do Lupoglava, dužine 25
kilometara.

Na konferenciji je predstavljen i informativni radar koji je jučer montiran na čvorištu Žminj koji je već zabilježio rekordnu brzinu vozila od čak 171 kilometar na sat. Takvi radari, kako je najavljeno, tijekom iduće godine bit će postavljeni na još pet punktova duž cijele dionice istarskog ipsilona. (Hina)



Vijesti iz medija