Dana 23. kolovoza 2008. u 00.10 sati na izlazu iz luke Zlarin došlo je do pomorske nezgode u kojoj su se sudarili šibenska brodica ŠB 1079 vlasnika Zvonimira Varošaneca, a kojom je upravljao Darko Gojanović iz Zagreba i gumeni gliser slovenske zastave dužine 4,5 m registarskih oznaka PI 2620 kojim je upravljao Mate Krajnc iz Celja koji je tom prilikom preminuo od posljedica sudara.
U slovenskom gumenjaku još se nalazio hrvatski državljanin s prebivalištem u Šibeniku, a u šibenskoj brodici bile su četiri osobe hrvatskog državljanstva.
Izlazeći velikom brzinom iz luke Zlarin prema Jadriji gumenjak se 100-120 m od obale sudario sa šibenskom brodicom koja je dolazila iz suprotnog smjera. Na udaljenosti od 10-15 m jedan od drugoga, voditelj šibenske brodice skrenuo je u lijevu stranu nakon čega je došlo do sudara u kojem su oba člana posade na gumenjaku pala u more.
Preminuli Matej Krajnc je najvjerojatnije udario glavom u kabinu i razbio staklo te pao u more ostavši na mjestu mrtav.
Brod Lučke kapetanije Šibenik u tom se trenutku nalazio u luci Zlarin i odmah se uputio na mjesto nesreće te su djelatnici LK Šibenik uz pomoć ribara izvukli tijelo Slovenca na palubu broda.
Inspektor Lučke kapetanije Šibenik utvrdio je da oba voditelja brodice nisu poštivali pravila o izbjegavanju sudara na moru te će protiv preživjelog voditelja šibenske brodice biti podnesen optužni prijedlog Vijeću za prekršaje Lučke kapetanije Šibenik.
Danas su na mjesto nesreće uz djelatnike Lučke kapetanije izašli i pomorska te krim policija, a obje brodice izvučene su na kopno radi utvrđivanja detalja sudara. Slovenski gliser prebačen je u luku Šibenik odakle će biti premješten u hangare policije kako bi se mogao vratiti vlasnici brodice.
(Hina)