Prihodi Luke Split u 2007. godini iznosili su 42,1 milijun kuna, što je za 12,4 milijuna kuna više nego 2006., priopćeno je iz Luke Split.
Unatoč povećanju rashoda u čemu je najznačajniju ulogu imala investicija u 104 tonsku dizalicu, Luka Split ostvarila je duplo veću dobit nego u 2006. godini, kaže se u priopćenju. S obzirom da je u tijeku revizija, iznos dobiti bit će objavljen po njezinom zaključenju.
U priopćenju se navodi da je tijekom prošle godine pretovareno 305 tisuća tona tereta, a 550 tisuća tona je izmanipulirano. Također, u 2007. godini izmanipulirano je 5.140 standardnih kontejnerskih jedinica, dok ih je 2006. godine bilo oko 1.500.
Investicije u Luci Split tijekom 2007. iznosile su 15 milijuna kuna.
U 2008. godini menadžment tvrtke planira rast poslovanja od 10 posto kojem će, kako se predviđa, najviše doprinijeti planirana tehnološka modernizacija, poboljšanje infrastrukture u sklopu koje će biti proširen kontejnerski terminal i započeti izgradnja novog skladišta površine 2 tisuće četvornih metara, kao i ulaganja u stručni kadar.
U priopćenju se dodaje da je uspješno poslovanje i razvoj Luke Split prepoznao Zavod za poslovna istraživanja, dodjelom nagrade Prva hrvatska kuna, čime je Luka Split ušla među 1 posto najvećih i najboljih hrvatskih poduzeća u 2007. godini.
Luka Split je u prijeratnim godinama zauzimala vodeće mjesto među srednjodalmatinskim lukama po prometu roba, a poziciju treće po veličini hrvatske luke drži posljednjih 30-ak godina. Do izgradnje triju 'republičkih' luka u bivšoj Jugoslaviji (Koper, Ploče i Bar) splitska je luka, nakon riječke, dugo bila druga po važnosti s godišnjim prometom od 1,5 do 2 milijuna tona robe. Nakon toga, Luka Split kao i luke u Šibeniku i Dubrovniku, naglo gubi velik dio tereta.
Orijentacijom i specijalizacijom na određene vrste tereta te izgradnjom terminala za umjetno gnojivo, RO-RO rampe i osnivanjem Slobodne carinske zone, Luka Split je uspjela vratiti dio tereta i stabilizirati godišnji promet, no izbijanjem rata i blokadom željezničkih prometnica došlo je do drastičnog pada prometa, pa je 1995. godine prema podacima s internet stranica tvrtke prekrcano samo 6,3 tisuće tona tereta, da bi 2003. prvi put nakon 1992. prekrcaj premašio 100 tisuća tona. Za usporedbu, 1988. godine u Luci Split prekrcano je 834,7 tisuća tona tereta. Prekrcaj u 2007. otprilike je na razini onog iz 1991. godine. (Hina)