Radove na obnovi dionice Koprivnica - Botovo - državna granica s Mađarskom duge 14,3 km obišli su predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture,
Renata Suša, član Uprave,
Ivan Vuković sa suradnicima, župan koprivničko - križevački,
Darko Koren, gradonačelnica Grada Koprivnica,
Vesna Želježnjak i načelnik općine Drnje,
Slavko Loth.
Predsjednica Uprave HŽ Infrastrukture prisutnima je najavila skori završetak radova, te je tom prilikom izjavila da do sredine prosinca ova dionica planira se osposobiti za brzinu do 100 km/h, a po završetku preostalih radova, koji je predviđen krajem ljeta 2015., pruga će biti osposobljena za brzinu do 140 km/h .
U proljeće 2015. očekujemo početak radova na gradnji drugoga kolosijeka na dionici Dugo Selo – Križevci čija je vrijednost procijenjena na 198,3 milijuna kuna, a u lipnju 2016. završavamo projekt gradnje drugoga kolosijeka na dionici Križevci –
Koprivnica – državna granica čija je vrijednost procijenjena na 275 milijuna kuna.
Radovi na ta dva projekta sufinancirat će se novcem iz fondova Europske unije.
Radovi na koridoru RH2, hrvatskome dijelu mediteranskoga koridora TEN-T mreže, jedinstvene transeuropske prometne mreže počeli su krajem kolovoza 2014. Dionica se nalazi na koridoru koji Luku Rijeka preko Zagreba i Koprivnice povezuje s Mađarskom te je od iznimne gospodarske važnosti za Hrvatsku. Njezinom modernizacijom povećat će se brzina i razina pouzdanosti u teretnome i putničkome željezničkom prijevozu. Vrijednost tih radova iznosi oko 116 milijuna kuna. Izvođač radova je zajednica ponuditelja koju čine tvrtke Swietelsky i Pružne građevine, a radove nadziru Željezničko projektno društvo i Invest-inženjering.
Prilikom obilaska radova prisutni su kod željezničko-cestovnog prijelaza „Stotina“ u blizini Botova mogli vidjeti rad stroja SMD-80, specifičnog u radovima na brzoj zamjeni pragova i tračnica.
Najave