![<<< UVEĆAJ >>> Zagreb, 21. svibnja 2014. - uz Predsjednika Vlade, Zorana Milanovića svečanom otvorenju radova nazočio je resorni ministar Siniša Hajdaš Dončić i predsjednik Uprave MZLZ Bruno Mazurkiewicz](https://mmpi.gov.hr/UserDocsImages/arhiva/1.2 minSHD-VRH MZLZG 21-5_14.jpg)
Ministar
Siniša Hajdaš Dončić danas je u pratnji predsjednika Vlade
Zorana Milanovića obišao gradilište novog putničkog terminala Međunarodne zračne luke Zagreb, a kojom prilikom je svečano obilježen i početak glavnih građevinskih radova nove zgrade.
U uvodnom dijelu, pozdravnom riječju prisutnima se obratio predsjednik Uprave MZLZ
Bruno Mazurkiewicz, te je tom prilikom istaknuo: „ Izgradnja novog putničkog terminala značajna je investicija, čija će realizacija svakako doprinijeti ne samo porastu zračnog prometa, već i ekonomskom i gospodarskom rastu. Vjerujem da će Međunarodna zračna luka
![Zagreb, 21. svibnja 2014. - predsjednik Uprave MZLZ Bruno Mazurkiewicz istaknuo je kako izgradnja novog putničkog terminala predstavlja značajnu investiciju, čija će realizacija doprinijeti porastu zračnog prometa, te ekonomskom i gospodarskom rastu](https://mmpi.gov.hr/UserDocsImages/arhiva/NPT (6).jpg)
Zagreb, zahvaljujući svom geografskom položaju, te spomenutom projektu, postati jedno od najznačajnijih zračnih odredišta u ovom dijelu Europe“.
Nakon prigodnog govora, predsjednik Uprave MZLZ Bruno Mazurkiewicz pozvao je predsjednika Vlade Zorana Milanovića na početak ceremonije potpisivanja svitka. Nakon što je potpisao svitak, koji je stavljen u tubu, predsjednik Vlade Zoran Milanović postavio je tubu s porukom u temelje budućeg novog putničkog terminala Međunarodne zračne luke Zagreb.
U poruci na svitku potpisanom od strane predsjednika Vlade Zorana Milanovića piše: „Zajednički je to projekt, realiziran u
![<<< UVEĆAJ >>> Zagreb, 21. svibnja 2014. - svečanosti otvorenja radova prisustvovali su brojni uzvanici, stručna javnost i predstavnici medija](https://mmpi.gov.hr/UserDocsImages/arhiva/1 minSHD-VRH MZLZG 21-5_14.jpg)
obliku javno-privatnog partnerstva, Republike Hrvatske i konzorcija ZAIC koji čine tvrtke Aéroports de Paris Management, Bouygues Bâtiment International, TAV Airports, Viadukt, fond Marguerite te IFC.“
Ukupna investicija u projekt je 331 milijuna eura, od čega 243 milijuna eura odlazi na dizajn i izgradnju novog putničkog terminala, a 88 milijuna eura je rezervirano za održavanje aerodromske infrastrukture tijekom trajanja koncesije.
Ugovor o koncesiji uključuje financiranje, dizajn i izgradnju novog putničkog terminala površine 65.000 m2 koji će zamijeniti trenutni terminal koji je trenutno na tzv. točki zasićenja te upravljanje zračnom lukom u razdoblju od 30 godina; uključujući
![Zagreb, 21. svibnja 2014. - Premijer Milanović prigodnim polaganjem kamena temeljca označio je početak gradnje novog terminala međunarodne Zračne luke, kao jedan od značajnijih investicijskih projekata u Republici Hrvatskoj](https://mmpi.gov.hr/UserDocsImages/arhiva/3 predsjednik_vlade_milanovic_pocetak_gradnje_novog_terminala_medunarodne_zracne_luke_je_velika_investicija_za_hrvatsku_lightbox.jpg)
piste te trenutni putnički terminal tijekom razdoblja izgradnje, novi putnički terminal kad bude izgrađen, teretni terminal, parkiralište i ostalu infrastrukturu koja će se razviti u budućnosti.
Pripremni građevinski radovi su u tijeku od prosinca 2013. godine, a na njih se nadovezuju glavni građevinski radovi koje izvodi tvrtka Bouygues Bâtiment International, u suradnji s Viaduktom, Kamgradom i ostalim respektabilnim hrvatskim tvrtkama. Trenutno najveći opseg radova na gradilištu izvode tvrtke Viadukt i Kamgrad.
Tvrtka Viadukt je angažirana oko pripremnih građevinskih radova, sustava odvodnje, stajanki, prilaza pisti, parkirališta,
![digitalna prezentacija vanjskog izgleda buduće aerodromske zgrade](https://mmpi.gov.hr/UserDocsImages/arhiva/4 minSHD-VRH MZLZG 21-5_14.jpg)
pristupnih cesta i druge infrastrukture, dok će tvrtka Kamgrad biti zadužena za radove na samoj zgradi terminala. Na izgradnji novog putničkog terminala će, u najvećem obujmu posla, raditi istovremeno 700 do 800 radnika.