U srijedu 4. rujna, nakon što je izveden remont i obavljen tehnički pregled, na pruzi Požega – Velika uspostavljen je redoviti promet vlakova. Zahvaljujući tomu, sada na njoj vozna brzina vlakova iznosi 60 km/h.
Radove na
obnovi pruge Požega – Velika dugoj 11,8 km HŽ Infrastruktura počela je izvoditi 12. studenoga 2012. Ukupna vrijednost investicije iznosila je
25 milijuna kuna, s time da je Grad Požega uložio 350 tisuća kuna u kameni materijal.
Na taj način prijevoz željeznicom na relaciji Požega – Velika ponovno postaje konkurentan u prijevozu tereta i putnika u dnevnim migracijama, što će doprinijeti revitalizaciji tog prostora.
Dionica Požega – Velika sagrađena je 1914. te su zbog njezine dotrajalosti vlakovi na njoj vozili brzinom od 20 km/h, a kroz kolodvor Požega 15 km/h. Da ta dionica nije obnovljena, na njoj bi promet bio u cijelosti obustavljen.
Dokaz dobre suradnje lokalne zajednice s HŽ Infrastrukturom je i obnova požeškoga kolodvora te postavljanje lokomotive koja je nekada vozila na relaciji Nova Kapela – Velika u park u Požegi. Potpisni su i djelomice provedeni
Sporazum o sufinanciranju obnove pruge Pleternica – Našice te
Sporazum o sufinanciranju radova za izvođenje nadstrešnice na 1. peronu prijamne zgrade željezničkoga kolodvora Požega.
Pruga Pleternica – Našice obnavlja se u dvije faze. U prvoj fazi, koja je u tijeku, obnavlja se dionica Pleternica – Čaglin duga 17,5 km, a vrijednost tih radova iznosi 70 milijuna kuna. Izvođač radova su Pružne građevine.
U drugoj fazi na redu je obnova dionice Čaglin – Našice duge 19 km. Vrijednost tog projekta je 216 milijuna kuna, a radovi će, prema predviđanjima, trajati do 2015, priopćeno je iz HŽ Infrastrukture.
Najave