Tri od ukupno četiri tunela koji se grade u sklopu dogradnje južnog kolnika riječke obilaznice su probijena, a četvrti tunel bit će probijen do kraja godine, kazao je danas pri obilasku gradilišta tunela na riječkoj obilaznici član uprave Autoceste Rijeka - Zagreb d.d. Miro Škrgatić.
Tunel Škurinje I (412 metara) probijen je u rujnu ove godine, a tunel Katarina (190 metara) i Škurinje II (572 metra) probijeni su prije nekoliko dana, prije planiranih rokova.
Po riječima Škrgatića, probijanje najdužeg tunela Trsat (858 metara) očekuje se za desetak dana, također prije roka, a radovi na južnom kolniku obilaznice trebali bi biti završeni tijekom proljeća sljedeće godine.
Ukupna duljina južnog kolnika riječke obilaznice je 8856 metara, a uključujući priključne ceste 9600 metara.
Izvođač radova je Poslovna udruga koju čine Hidroelektra Niskogradnja, kao vodeći partner, te Viadukt, Konstruktor Inženjering i Strabag.
Vrijednost radova je 627,9 milijuna kuna, a rok završetka radova je 1. lipnja 2009.
Radovi na izgradnji južnog kolnika riječke obilaznice obuhvaćaju dogradnju glavne trase s priključcima južnog kolnika na izgrađene dionice u čvorištima Diračje i Orehovica, dogradnju čvorišta Diračje i Orehovica, izgradnju čvorišta Rujevica, odvodnju s trase i čvorišta, radove na kabelskoj kanalizaciji i barijerama za zaštitu od buke.
Na trasi će biti izgrađeno više objekata - četiri tunela, most Rječina, vijadukti Katarina i Mihačeva Draga, podvožnjak Škurinje, nadvožnjak Kozala i nadvožnjak u čvoru Rujevica.
Oko 30 posto dionice južnog kolnika obilaznice čine upravo objekti - tuneli ukupne duljine 2020 metara, vijadukti ukupne duljine 509,5 metara i ostali manji objekti ukupne duljine 114 metara.
Autocesta Rijeka - Zagreb preuzela je u kolovozu 2007. koncesiju riječke obilaznice, a time i obvezu izgradnje njenog južnog kolnika.
(Hina)