Dan Hrvatske pošte – više od 80 posto korisnika ima povjerenje u djelatnike Hrvatske pošte

 

Još od davnine pošta je bila temelj komunikacije, a to ostaje i danas. Uz poštanske i financijske usluge, Hrvatska pošta plasirala je na tržište i nove moderne usluge, kao što su digitalna televizija evotv i servis ePošta. Modernizacijom postojećih i uvođenjem novih usluga cilj Hrvatske pošte jest ostati posrednik u komunikaciji kojem građani Hrvatske vjeruju, biti pouzdan poslovni partner i lider na hrvatskom tržištu poštanskih usluga.

U ostvarivanju tog cilja veoma je važno da su korisnici prepoznali kvalitetu usluga Hrvatske pošte, što je pokazalo i istraživanje koje je u rujnu za Hrvatsku poštu provela agencija Ipsos puls na uzorku od 700 korisnika poštanskih usluga. Navedimo samo sljedeće:
  • više od 80% korisnika ima povjerenja u poštonoše i operatere u poštanskim uredima;
  • 85% korisnika smatra kako su operateri u poštanskim uredima ljubazni i stručni u obavljanju posla;
  • 88% korisnika smatra da su poštonoše ljubazne i stručne u obavljanju posla.
Dan Hrvatske pošte obilježava se 10. listopada, na dan kada je donesen Zakon o osnivanju javnog hrvatskog poštanskog i telekomunikacijskog poduzeća, preteče Hrvatske pošte. Spomenimo i da se dan prije, 9. listopada, obilježava Svjetski dan pošte kao spomen na dan osnivanja Svjetske poštanske unije, koje je Republika Hrvatska članica od 1992. godine.

Ovogodišnji Dan Hrvatske pošte obilježit će se izdavanjem redovite poštanske dopisnice, koju je oblikovala Alenka Lalić, dizajnerica iz Zagreba. Naklada redovite poštanske dopisnice iznosi 100 000 primjeraka, a prodajna cijena je prema cjeniku 2,80 kuna. Dopisnica s otisnutom markom koristit će se u unutarnjem poštanskom prometu na neodređeno vrijeme, priopćeno je iz Hrvatske pošte.


Vijesti iz medija