Hrvatska pošta je tijekom prošle godine zaprimila 24.643 prigovora korisnika na univerzalne poštanske usluge u unutarnjem poštanskom prometu, pri čemu je u zakonskom roku od 30 dana riješila 94 posto tih prigovora, a odgovornost Hrvatske pošte utvrđena je u 10,7 posto prigovora, izvijestili su iz Hrvatske pošte.
Iz Hrvatske pošte napominju da su sukladno svojim pravima i obvezama kao javnog operatera i davatelja univerzalnih poštanskih usluga proveli neovisno mjerenje kakvoće prijenosa i uručenja pismovnih pošiljaka u unutarnjem i međunarodnom poštanskom prometu s državama članicama Europske Unije.
U razdoblju od siječnja do prosinca prošle godine, navode iz Hrvatske pošte, u roku od jednog radnog dana uručeno je 64,8 posto prioritetnih pismovnih pošiljaka prispjelih iz država članica EU.
Samo u mjesecu ožujku 2009. u unutarnjem je poštanskom prometu obavljen prijenos i uručenje 62,8 posto prioritetnih pismovnih pošiljaka u roku od jednog radnog dana, 90,4 posto prioritetnih pismovnih pošiljaka u roku od dva radna dana i 90,1 posto pismovnih pošiljaka u roku od tri radna dana ne računajući dan prijma pošiljke.
U skladu sa Zakonom o poštanskim uslugama i Pravilnikom o obavljanju univerzalnih poštanskih usluga, Hrvatske pošte u svojem poslovanju koriste se hrvatskim normama HRN EN 13850 - Mjerenje vremena prijenosa pojedinačne prioritetne pošiljke od prijama do uručenja, HRN EN 14508 - Mjerenje vremena prijenosa pojedinačne neprioritetne pošiljke od prijama do uručenja i HRN EN 14012 - Mjerenje broja pritužbi i naknada štete, navodi se u priopćenju.
(Hina)