Treće izdanje projekta Lijepa naša Sava

Savskim sajmom na zagrebačkom Bundeku u ovu subotu i promocijom savske kravate u mjestu Davor kod Nove Gradiške u ponedjeljak započet će ovogodišnji program društveno odgovornog projekta Lijepa naša Sava.

Projekt su u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture danas najavili predstavnici Međunarodne komisije za sliv rijeke Save, Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture i Coca-Cole u Hrvatskoj.

Zagreb, 25. svibnja 2010. - u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture danas su održali sastanak predstavnici Međunarodne komisije za sliv rijeke Save, Ministarstva regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture i Coca-Cole u Hrvatskoj - (s lijeva) tajnik Međunarodne komisije za sliv rijeke Save Dejan Komatina, Janko Brnardić, ravnatelj Uprave unutarnje plovidbe u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, ravnateljica Uprave vodne politike i međunarodnih projekata u Ministarstvu regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva Ružica Drmić i direktor Coca-Cole HBC Hrvatska Nikolaos KalaitzidakisSavskim sajmovima, na kojima će biti predstavljeni tradicijski obrti, zanati i rukotvorine te priređene degustacije enogastronomskih specijaliteta savskoga kraja, nastojat će se potaknuti svijest građana o važnosti povratka toj rijeci i iskorištavanja njezinih turističkih potencijala na temeljima održivosti. Osim sajma na zagrebačkom Bundeku 29. svibnja savski će sajmovi biti organizirani i u ostalim trima velikim gradovima uz tu rijeku – u Sisku 5. lipnja, u Županji 11. lipnja te u Slavonskome Brodu 2. srpnja.

Središnji program bit će organiziran 31. svibnja u Davoru, kolijevci danas svjetski poznate kravate i jedinome mjestu za čije se stanovnike može reći da uistinu žive sa svojom rijekom. Osim promocije jedinstvene savske kravate posjetiteljima će biti predočen život uz Savu u prigodnom filmu i knjizi o savskim lađarima te izložbom pod imenom Sava koja život znači.

Voda je danas najveće blago svake zemlje i opće dobro, a ovaj projekt pridonosi podizanju svijesti o vodnim potencijalima Save, od mogućnosti koje pruža ponovni razvoj plovidbe do ekoturizma i turističkih sadržaja na temeljima održivosti, istaknuo je tajnik Međunarodne komisije za sliv rijeke Save Dejan Komatina.

Obnova plovnog puta rijeke Save u svrhu poboljšanja sigurnosti plovidbe strateški je interes Hrvatske kako bi se ostvarilo bolje povezivanje s europskim plovnim putovima, a u cilju stvaranja uvjeta za korištenje plovnih putova kao ekološki najprihvatljivijeg načina prijevoza roba, rekao je Janko Brnardić, ravnatelj Uprave unutarnje plovidbe u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.

Program u Davoru organiziran je uoči Dana rijeke Save jer smo željeli biti u mjestu koje živi uz tu rijeku, a promocijom savske kravate poslovnu zajednicu i građane potaknuti na razmišljanje o važnosti očuvanja naših voda i vodnih potencijala“, izjavila je ravnateljica Uprave vodne politike i međunarodnih projekata u Ministarstvu regionalnog razvoja, šumarstva i vodnoga gospodarstva Ružica Drmić.Zagreb, 25. svibnja 2010. - predstavnici Međunarodne komisije za sliv rijeke Save na sastanku s predstavnicima dvaju ministarstava i predstavnika 'Coca-cola' kompanije

U sklopu ovogodišnjega projekta bit će predstavljeni i prvi jedinstveni suveniri kontinentalnog turizma. Zahvaljujući partnerskoj suradnji Coca-Cole HBC Hrvatska i Društva inovatora Sigma patentirani su i izrađeni autohtoni savski suveniri od tisućljetnoga drva izvađenog iz riječnoga korita koji će se tijekom mjeseca predstaviti na savskim sajmovima.

Darujući suvenire lokalnim zajednicama, Coca-Cola želi pridonijeti njihovoj promociji i vlastitim primjerom poručiti kako gospodarstvo u Hrvatskoj treba u većoj mjeri uključiti u svoj sustav patente i izume mladih, darovitih ljudi kojih je u Hrvatskoj veoma mnogo, istaknuo je glavni direktor Coca-Cole HBC Hrvatska Nikolaos Kalaitzidakis.

Dodao je kako je Europska nagrada za izvrsnost, koju je Lijepa naša Sava osvojila potkraj prošle godine za najbolju kampanju u Jugoistočnoj Europi, najbolji dokaz uspješnosti tog  projekta koji uključuje institucije na svim razinama sa svrhom zaštite i promidžbe rijeke Save kao zajedničkoga cilja.

Projekt su na državnoj razini ove godine podržali i Hrvatska turistička zajednica, Hrvatski farmer i trgovački lanac Plodine, dok su medijski pokrovitelji Večernji list i Poslovni dnevnik.



Vijesti iz medija