Korisnici Optima Telekoma (OT) u 2007. su ostvarili 1,54 milijardi minuta prometa, što je za gotovo 50 posto ili 494 milijuna minuta više nego u 2006., kada je ostvaren promet od 1,04 milijarde minuta, objavili su iz te tvrtke.
Promet uključuje javnu govornu uslugu prema fiksnim, mobilnim i međunarodnim destinacijama, kao i internet promet.
Optimina mreža je u prosjeku generirala 130 milijuna minuta prometa svojih korisnika mjesečno u 2007., dok je u prosincu, zbog sezonskog efekta blagdana, zabilježeno visokih 141 milijun minuta.
Optimine usluge su najviše koristili kućanstva i poslovni subjekti sjevernog dijela Hrvatske 41 posto, zatim Slavonije 23 posto, Dalmacije 20 posto te Istre, Primorja i zapadnog dijele Hrvatske 16 posto.
Malo više od jedne četvrtine (28 posto) ostvarili su mala, srednja i velika poduzeća, dok je udio kućanstava oko tri četvrtine (72 posto), što je omjer udjela prometa vodećih europskih alternativnih operatora.
Građani su u prosjeku razgovarali 42 posto duže od poslovnih subjekata, s tim da su razgovori građana Istre i Primorja najdulji - u prosjeku traju 3 minute i 1 sekundu.
Kada zovu u fiksnu mrežu, korisnici Optime razgovaraju dva i pol (2,57) puta duže nego kada zovu mobilnu mrežu.
Mobitela se najviše 'boje' Optimini korisnici iz Dalmacije čiji su pozivi prema mobilnim mrežama trajali u prosjeku minutu i 9 sekundi.
Zanimljivo je da su, od svih grupa poziva, najdulje razgovore građani imali prema inozemstvu - u prosjeku 4 minute i 9 sekundi, navodi se u priopćenju Optima Telekoma, drugog fiksnog telekomunikacijskog operatora u Hrvatskoj. (Hina)