Seminar namijenjen korisnicima telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, davateljima usluga te nadležnim tijelima koja se brinu o interesima potrošača održat će se u četvrtak u Zagrebu, najavljeno je iz Delegacije Europske komisije u Hrvatskoj.
"Seminar će se fokusirati na pitanje kako regulirati tržište na dobrobit korisnika", kaže se u priopćenju.
Cilj je analizirati trenutačnu situaciju sa stajališta korisnika i razmotriti načine kojima se dosadašnje iskustvo liberalizacije u odnosu na potrošače može poboljšati. Također, širenjem uporabe Interneta pojavljuju se i novi problemi koje će ovaj seminar nastojati identificirati, dodaje se.
Uz predstavnike Vijeća Hrvatske agencije za telekomunikacije, Vijeća korisnika telekomunikacijskih usluga, te Vijeća za elektroničke medije, Središnjeg državnog ureda za e-Hrvatsku, Ministarstva gospodarstva, kulture, unutarnjih poslova, te mora, turizma, prometa i razvitka, na seminaru će sudjelovati i predstavnici iz Europske unije.
Od 2002. godine telekomunikacijske usluge u Hrvatskoj pružaju se konkurentno što znači da većina korisnika može birati između više davatelja usluga. Uvedene su nove vrste fiksnih i mobilnih usluga te se korisnicima pruža više informacija nego ikad prije.
Davatelji usluga u Hrvatskoj govorit će o načinu na koji svoje usluge i cijene prezentiraju korisnicima te što korisnici mogu učiniti u slučaju kad nisu zadovoljni s uslugom. Trenutno se većina korisničkih žalbi odnosi na telefonske račune i nerazumijevanje ponuda dostupnih na tržištu.
Cilj je ukazati na povećan izbor koji se pruža korisniku, objasniti kako se može pomoći u razboritom odabiru i koja je uloga nadležnih tijela u tom procesu jer s obzirom na novu tehnologiju koja dovodi do sve većeg spektra usluga pojavljuju se i dodatni problemi poput spam e-maila, softwarskih virusa, elektroničke prijevare ili narušavanja privatnosti.
Seminar će omogućiti neutralan forum u okviru kojeg navedeni problemi mogu biti identificirani i razmatrani, dodaje se u priopćenju. (Hina)