Svi rokovi u izgradnji punog profila na dionicama autoceste Rijeka - Zagreb u potpunosti se poštuju, istaknuo je danas predsjednik Uprave "Autoceste Rijeka-Zagreb" Jurica Prskalo koji je ujedno izrazio zadovoljstvo konzorcijem hrvatskih građevinskih tvrtki koje zajedno rade na toj izgradnji.
Prskalo je ocijenio da se konzorcij pokazao kao pouzdan partner koji može obaviti i najzahtjevnije građevinske zadatke.
U izgradnji punog profila autoceste Rijeka-Zagreb sudjeluju građevinske tvrtke Konstruktor-inženjering, Viadukt, Hidroelektra-niskogradnja i Strabag AG.
Prskalo je podatke o gradnji iznio za obilaska gradilišta tunela "Vrata", gdje je prije desetak dana pronađena spilja s dvoranom velikih dimenzija kroz koju će morati proći tunelska cijev.
Sada je u tijeku gradnja punog profila na svim dijelovima, gdje još nema punog profila autoceste, a posao je podijeljen na dvije faze.
U II.a fazi izgradnje autoceste radi se na dionici Vrbovsko-Bosiljevo 2, a radovi bi trebali biti gotovi do lipnja iduće godine. Na ovoj dionici bilo je potrebno dograditi vijadukte Osojnik, Severinske drage i Zečeve drage te drugu cijev tunela Veliki Gložac.
Druga b faza izgradnje predstavlja proširenje na puni profil autoceste između Kikovice i Stare Sušice u duljini od 44 kilometra, a podijeljena je na pet dionica.
Na dionici Kikovica-Oštrovica, dužine 7,4 kilometra, obavljeni su zemljani radovi na trasi budućeg južnog kolnika, a priprema se izgradnja pet vijadukata i dva podvožnjaka.
Na nju se nadovezuje dionica do Vrata duga 12 kilometara, a na njoj je jedan vijadukt temelji čijeg stupišta su u izgradnji, jedan most, tri tunela i četiri podvožnjaka. Tu je i najduži tunel autoceste, kroz Tuhobić, gdje je probijeno 117 metara, te tunel "Vrata", gdje su građevinari probili 140 metara do probijanja zida spilje.
Na dionici Vrata-Delnice započeto je bušenje tunela Sleme i Sopač te se postavljaju piloti za vijadukt Golubinjak. Na ovoj dionici još je potrebno izgraditi pet podvožnjaka i rekonstruirati čvor Delnice za potrebe autoceste.
Na trasi između Delnica i Vrata buše se tuneli Vršek i Lučice te se postavljaju piloti za vijadukt Zalesina. Tu će se izgraditi još i tri podvožnjaka. Na zadnjoj dionici ove faze, Kupjak-Stara Sušica probijaju se tuneli Pod Vugleš i Javorova kosa, dok je na vijaduktu Stara Sušica počelo bušenje pilota. Tu će se sagraditi sedam nadvožnjaka i rekonstruirati čvor Ravna Gora. (Hina)