Radovi na punom profilu autoceste "Rijeka-Zagreb" u skladu s rokovima

Svi rokovi u izgradnji punog profila na dionicama autoceste Rijeka - Zagreb u potpunosti se poštuju, istaknuo je danas predsjednik Uprave "Autoceste Rijeka-Zagreb" Jurica Prskalo koji je ujedno  izrazio zadovoljstvo konzorcijem hrvatskih građevinskih tvrtki koje zajedno rade na toj izgradnji.

Prskalo je ocijenio da se konzorcij pokazao kao pouzdan partner koji može obaviti i najzahtjevnije građevinske zadatke.

U izgradnji punog profila autoceste Rijeka-Zagreb sudjeluju građevinske tvrtke Konstruktor-inženjering, Viadukt, Hidroelektra-niskogradnja i Strabag AG.

Prskalo je podatke o gradnji iznio za obilaska gradilišta tunela "Vrata", gdje je prije desetak dana pronađena spilja s dvoranom velikih dimenzija kroz koju će morati proći tunelska cijev.

Sada je u tijeku gradnja punog profila na svim dijelovima, gdje još nema punog profila autoceste, a posao je podijeljen na dvije faze.

U II.a fazi izgradnje autoceste radi se na dionici Vrbovsko-Bosiljevo 2, a radovi bi trebali biti gotovi do lipnja iduće godine. Na ovoj dionici bilo je potrebno dograditi vijadukte Osojnik, Severinske drage i Zečeve drage te drugu cijev tunela Veliki Gložac.

Druga b faza izgradnje predstavlja proširenje na puni profil autoceste između Kikovice i Stare Sušice u duljini od 44 kilometra, a podijeljena je na pet dionica. 

Na dionici Kikovica-Oštrovica, dužine 7,4 kilometra, obavljeni su zemljani radovi na trasi budućeg južnog kolnika, a priprema se izgradnja pet vijadukata i dva podvožnjaka.

Na nju se nadovezuje dionica do Vrata duga 12 kilometara, a na njoj je jedan vijadukt temelji čijeg stupišta su u izgradnji, jedan most, tri tunela i četiri podvožnjaka. Tu je i najduži tunel autoceste, kroz Tuhobić, gdje je probijeno 117 metara, te tunel "Vrata", gdje su građevinari probili 140 metara do probijanja zida spilje.

Na dionici Vrata-Delnice započeto je bušenje tunela Sleme i Sopač te se postavljaju piloti za vijadukt Golubinjak. Na ovoj dionici još je potrebno izgraditi pet podvožnjaka i rekonstruirati čvor Delnice za potrebe autoceste.

Na trasi između Delnica i Vrata buše se tuneli Vršek i Lučice te se postavljaju piloti za vijadukt Zalesina. Tu će se izgraditi još i tri podvožnjaka. Na zadnjoj dionici ove faze, Kupjak-Stara Sušica probijaju se tuneli Pod Vugleš i Javorova kosa, dok je na vijaduktu Stara Sušica počelo bušenje pilota. Tu će se sagraditi sedam nadvožnjaka i rekonstruirati čvor Ravna Gora. (Hina)

Profesor na Građevinskom fakultetu u Zagrebu Mladen Garašić ispred špilje u tunelu 'Vrata' (foto FaH/ Miljenko KLEPAC) Gradilište punog profila autoceste Rijeka-Zagreb, kod tunela 'Vrata' (foto FaH/ Miljenko KLEPAC)

Gradilište punog profila autoceste Rijeka-Zagreb, kod tunela 'Vrata' (foto FaH/ Miljenko KLEPAC) Druga cijev tunela 'Vrata' (foto FaH/ Miljenko KLEPAC)



Vijesti iz medija