Ugovor o građenju sektora autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik od Splita do Ploča u dužini od 96,2 kilometra i u ukupnom iznosu od 4.99 milijardi kuna potpisali su predsjednik Uprave Hrvatskih autocesta Mario Crnjak i direktori osam hrvatskih tvrtki: Konstruktor inženjeringa (vodećeg partnera za podsektor I), Vijadukta (vodećeg partnera za podsektor II), Hidroelektre niskogradnje (vodećeg partnera za podsektor III), Ceste Varaždin, Zagorje tehnobetona, Osijek Koteksa, Ingre i Strabaga okupljenih u domaćem konzorciju.
Završetak radova autoceste od Splita do Ploča predviđen je za kraj 2008. godine, a njegovim dovršetkom ukupna dužina izgrađenog dijela autoceste od Zagreba do Dubrovnika iznosit će 475 km. Na ovom sektoru autoceste izgradit će se šest čvorišta, sedam pratećih uslužnih objekata, dva centra za održavanje i kontrolu prometa, osam vijadukta,devet tunela i most na Cetini.
Potpisivanju ugovora nazočili su uz premijera Ivu Sanadera najviši državni dužnosnici – potpredsjednik Vlade Damir Polančec, ministar mora, turizma, prometa i razvitka Božidar Kalmeta, ministrica zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva Marina Matulović-Dropulić, ministar financija Ivan Šuker – te splitsko-dalmatinski župan Kruno Peronja i dubrovačko-neretvanski župan Ivan Šprlje.
Izgradnja autoceste do Dubrovnika ostaje i dalje naša obveza, a ove godine izgradnjom pristupnih cesta počinje realizacija mosta Komarna-Pelješac, istaknuo je hrvatski premijer ističući da bez infrastrukture nema boljeg života, novih radnih mjesta i privlačenja poduzetnika.
Premijer Sanader rekao je da se uskoro očekuje i izdavanje lokacijske dozvole za most Trogir-Čiovo, čija bi izgradnja trebala započeti iduće godine. Do 2008. godine bit će izgrađena i četverotračna cesta Trogir-Split, nova cesta od Stobreča do Omiša, obilaznica Omiša te četverotračna cesta Dugopolje-Split, najavio je ministar Božidar Kalmeta.
U planu za cestogradnje od 2005. do 2008. su još, naglasio je Kalmeta, dionice autocesta Zagreb-Sisak, koridora V.c od granice s BiH prema Osijeku, puni profil Autoceste Zagreb-Rijeka te dionica autoceste Krapina-Macelj. Njihovim dovršetkom Hrvatska će biti s 1120 kilometara autoceste povezana s Crnom Gorom do granice sa Slovenijom i Mađarskom. Također, dodao je, u tom se razdoblju planira izgraditi još 253 km novih državnih cesta i rekonstruirati 960 km postojećih.
Uspoređujući plan cestogradnje za mandata ove Vlade s onim prošle Vlade Kalmeta je kazao da je ovaj četverogodišnji program 13,5 posto financijski teži od prethodnog jer se u predstojećem razdoblju 2005-2008 planira uložiti 32,39 milijarde kuna, dok je u prethodnom uloženo 28,54 milijarde kuna.