Radovi na autocesti i spojnim cestama odvijaju se zadovoljavajućom dinamikom. Na dionici od Vrpolja do Prgometa neki su izvođači očito spavali i tek su se sad probudili, ali bez obzira na nepovoljne vremenske uvjete nema većih prepreka za ispoštovanje roka i puštanja autoceste u promet 30. lipnja – rekao je ministar mora, turizma, prometa i razvitka BOŽIDAR KALMETA prilikom obilaska 45 km dionice autoceste od Dugopolja do Vrpolja i 36 km od Pirovca do čvora Zadar 2.
Ministar je zajedno s državnim tajnikom za razvitak Zdravkom Livakovićem i direktorom HAC-a Stankom Kovačem obišao vijadukt Garišta na dionici Vrpolje-Prgomet. Riječ je o najdužem vijaduktu od Svetog Roka do Dugopolja, a petom po dužini na autocesti Zagreb-Split. Vijadukt stoji na 24 stupa povezanih sa 130 nosača, dugačak je 398,60 m, a širok je 27,90 m, a radove izvodi Konstruktor Inženjering d.d. Split.
Također, ministar je obišao most Kličevica na dionici Zadar2-Benkovac, dužine 222 metra. Most Kličevica najzahtjevniji je objekt na dionici autoceste od Masleničkog do mosta preko Krke, a radove izvodi Osijek Koteks d.d.
Za vožnju autocestom od Zagreba do Splita vozači će morati platiti 115 kuna, do Šibenika 100, a do Zadra 85 kuna, istaknuo je direktor HAC-a Stanko Kovač.
Od sredine 2005. godine nastavit će se gradnja autoceste prema Dubrovniku, najavio je Kalmeta i dodao da će koncem ljeta hrvatska Vlada donijeti četverogodišnji program gradnje autocesta. «Hrvatska pregovara s Međunarodnim monetarnim fondom i uklopit će se u stand by aranžman tako da se zahtjevi MMF-a neće negativno odraziti na cestogradnju, naglasio je ministar.