Na 110. sjednici Vlade Republike Hrvatske usvojen je prijedlog odluke o izmjeni Odluke o osnivanju Lučke uprave Rijeka, a kojom se mijenja obuhvat luke Rijeka radi realizacije projekata izgradnje intermodalnog terminala na Zagrebačkoj obali (uz novi Zagreb Deep Sea kontejnerski terminal ) te Porto Baroša.
Usvojenom Odlukom korigirana je morska granica te izmijenjena kopnena granica lučkog područja luke Rijeka na način da se u Bazenu Rijeka omogući nesmetana izgradnja intermodalnog kontejnerskog terminala. Naime, projekt novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali realizira se kroz izgradnju obale od 400 metara, izgradnju lučke prometne infrastrukture (cesta i željeznički kolosijeci), intermodalnog dvorišta, spojne ceste D403 te koncesioniranje terminala. Nova obala dužine 400 metara s dubinom mora od 20 metara u dužini cijele obale u visokoj je fazi izgradnje i biti će završena do kraja ove godine.
Izgradnja novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali financira se kroz Rijeka Gateway projekt Svjetske banke, a kroz koji je u luku Rijeka ukupno investirano 186,6 milijuna eura, dok se Projekt rekonstrukcije željezničke stanice Rijeka-teretna i izgradnje intermodalnog dvorišta na novom kontejnerskom terminalu, vrijedan 31,59 milijuna eura, sufinancira iz Instrumenta za povezivanje Europe (CEF) i bit će završen u 2020. godini.
Također, navedenom je Odlukom iz luke Rijeka izdvojeno područje Porto Baroša, a što je prva pretpostavka za raspisivanje natječaja i dodjelu koncesije za područje koje je i Prostornim planom Grada Rijeke predviđeno za luku nautičkog turizma. Grad Rijeka će ovime dobiti novu modernu marinu u samom centru grada.
Pisane vijesti