Tipski upit: "Još nisam dobio račune za naknade za ovu godinu. Jeste li poslali račune?"
Godišnji obračuni naknada dostavljaju se na adresu prebivališta te putem aplikacije e-Građani u osobni korisnički pretinac.
Sukladno važećim propisima, obveznici plaćanja godišnjih naknada su dužni prijaviti nezaprimanje obračuna naknada do dana 31.01. za prethodnu godinu. Dakle, ako do dana 31.01. niste zaprimili račune za naknade za prethodnu godinu obvezni ste to prijaviti na mail adresu:
prigovor@pomorstvo.hr nakon čega će vam biti dostavljeni računi.
Napominjemo da je sukladno odredbama Pomorskog zakonika vlasnik plovila u slučaju promjene adrese dužan u roku od 30 dana od dana promjene adrese
lučkoj kapetaniji ili ispostavi u kojoj je plovilo upisano podnijeti zahtjev za upis promjene adrese kako bi se promjena adrese evidentirala u Upisniku brodova.
Ako ste postavili opunomoćnika za primanje pismena vezanih za Vaše plovilo računi se dostavljaju na njegovu adresu. Provjerite sa opunomoćnikom da li je on primio račune te da li je njegova adresa koja je upisana u Upisniku brodova točna i ažurirana. Podatke o upisanom opunomoćniku za primanje pismena i njegovoj adresi možete provjeriti u nadležnoj
lučkoj kapetaniji ili ispostavi ili preko Ministarstva mora prometa i infrastrukture na kontakt e-mail adresi
prigovor@pomorstvo.hr.
Ako je plovilo u suvlasništvu više osoba, provjerite sa ostalim suvlasnicima da li je netko od njih dobio račune. Godišnji obračuni naknada dostavljaju se samo jednom od suvlasnika (prvom po redu upisanom u Upisniku brodova).
Ako niti jedan (su)vlasnik tokom godine nije zaprimio račune za naknade (osobno, putem opunomoćnika ili putem drugih suvlasnika), dužni ste to prijaviti Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, najbolje putem e-mail adrese
prigovor@pomorstvo.hr te Vas molimo da tako i postupite.