Na toj dionici podižemo brzinu s 50 na 80 kilometara na sat. Također, trenutačno u Istri moderniziramo 13 željezničko-cestovnih prijelaza te obnavljamo šest kolodvorskih zgrada i dva stajališta. - izjavio je Ivan Kršić.
Za investiciju vrijednu 55 milijuna eura pokrenut je postupak javne nabave, a radovi će trajati tri godine. Izvodit će se radovi na obnovi gornjega pružnog ustroja, odnosno ugradit će se nove tračnice i pragovi, prolazne skretnice i kolosijeci kroz kolodvore te će se sanirati podloge na željezničko-cestovnim prijelazima. Kršić je istaknuo i to da je u tijeku izrada studija za cjelovitu modernizaciju dviju pruga u Istri, i to onih od državne granice, preko Buzeta do Pule i od Lupoglava do Raše. "Do kraja ove godine i zbog uvrštavanja pruga u Istri na sveobuhvatnu TEN-T mrežu planiramo izraditi projektni zadatak i objaviti natječaj za spoj Istre na ostatak željezničke infrastrukture u RH, odnosno za tunelsku dionicu kroz Učku.", zaključio je.
Saborski zastupnik Anton Kliman izjavio je kako je pokrenutim i najavljenim projektima zaokruženo nešto što je pokrenuto prije tri godine kada je potpisan sporazum o izradi studija kako bi trebala izgledati istarska željeznica: "Konačno su stvoreni uvjeti da se poduzmu konkretni koraci prema revitalizaciji istarskih željeznica. Svi građani žele brzu, sigurnu i ekološku prugu za promet unutar županije, ali i za sve one koji dolaze kao turisti. Osim u Istri veliki ciklus ulaganja u željezničku infrastrukturu pokrenut je i u ostatku zemlje. Do 2035. u modernizaciju i izgradnju planira se uložiti više od šest milijardi eura. Cilj je stvoriti brzu i modernu željeznicu koja sve dijelove Hrvatske povezuje s Europom, a u tome ni istarski poluotok neće biti iznimka."