Hrvatske ceste realiziraju infrastrukturne projekte na širem području Grada Buzeta, ukupne vrijednosti veće od 7 milijuna eura, kojima će se prometno rasteretiti gradsko središte Buzeta, a obnovom državne ceste do Porto Pontona značajno unaprijediti prometna sigurnost.
Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture
Oleg Butković tijekom radnog boravka u Istri obišao je gradilište projekta Obilaznice Buzeta te radove na izvanrednom održavanju državne ceste DC44, na dionici Ponte Porton - Buzet, u pratnji saborskog zastupnika
Antona Klimana, gradonačelnika Buzeta
Damira Kajina i predsjednika Uprave Hrvatskih cesta d.o.o.
Josipa Škorića.
Nakon obilaska gradilišta buduće obilaznice Grada Buzeta te radova na obnovi državne ceste DC44, na dionici Ponte Porton - Buzet, potpredsjednik Vlade i ministar Butković izrazio je zadovoljstvo tijekom radova i pohvalio kvalitetnu suradnju lokalne vlasti i Hrvatskih cesta, zahvaljujući čemu je ostvaren sinergijski učinak u brzini i kvaliteti izvođenja radova na realizaciji cestovnih projekata, vrlo značajnih za šire područje Buzeta, kao i gravitirajućeg područja ovog dijela Istre.
„Došli smo ovdje obići završne radove na obilaznici Buzeta, koja će sljedeći tjedan biti u prometu. Ovo je jedna vrlo vrijedna investicija, posebno za Grad Buzet budući da rješava i na neki način zatvara prometni prsten oko Grada Buzeta, gdje će se kompletan tranzit maknuti iz gradskog središta. Investicija je vrijedna 2,6 milijuna eura, ukupne duljine cesta 1,2 kilometra. Sljedeći tjedan počet će i rekonstrukcija Riječke ulice“, rekao je najavivši obilazak radova na dionici ceste Buzet - Porte Ponton, ukupne duljine oko 5 kilometara i vrijednosti oko 3,5 eura: „Znači, ukupna vrijednost obiju investicija koje provode Hrvatske ceste je 7 milijuna eura“, rekao je zahvalivši Hrvatskim cestama na realizaciji radova obnove i izgradnje prometne infrastrukture:„Ne samo ovdje u Buzetu, nego u cijeloj Istri i Hrvatskoj jer prate i odgovaraju na potrebe lokalne samouprave, a znamo što znači s aspekta sigurnosti prometa i rasterećenja samih središta, graditi obilaznice i modernizirati i obnavljati državne ceste.", rekao je Butković i dodao kako vjeruje da će intenzitet tih velikih infrastrukturnih projekata nastaviti i u budućnosti jer to je jedina garancija i za rast gospodarstva. "Poglavito kad govorim o Istri jer tu je turizam i tu je sigurnost na cestama jako bitna, jer se u tim ljetnim mjesecima broj vozila utrostruči i učetverostruči.", rekao je Butković i zaključio da su napravljene velike stvari i kako mu je drago da ova obilaznica, koja predstavlja jedan od većih cestovnih projekata na državnim cestama danas u Istri, ide svome kraju.
Gradonačelnik Kajin rekao je: „Grad Buzet bez pomoći Hrvatskih cesta i nadležnog Ministarstva nikada ne bi bio u stanju realizirati jedan takav zahtjevan projekat“ te istaknuo i potrebu ulaganja u željeznice, kojih na području Buzeta ima oko 20 kilometara. Izrazio je zadovoljstvo zbog najave novog ulaganja od preko 55 milijuna eura u rekonstrukciju željeznica: „Još jednom ću naglasiti, bez razumijevanja nadležnost Ministarstva i Hrvatskih cesta Grad Buzet ne bi se u ovom trenutku mogao pohvaliti ovim investicijama. To nisu samo naše investicije, to su hrvatske investicije, koje će zauvijek ostati na ovome mjestu, na kojem se ona danas i nalazi.“, zaključio je.
Predsjednik Uprave Hrvatskih cesta, Škorić nakon obilaska gradilišta Obilaznice Buzeta pobliže je pojasnio dinamiku izvođenja radova, koji su u završnoj fazi i čije puštanje u promet se očekuje 8. travnja, nakon čega započinju radovi na Riječkoj ulici, ukupne vrijednosti oko milijun eura. „Važno je reći kako će se tu raditi, u dogovoru s Gradom i gradskim tvrtkama, zamjena svih komunalnih instalacija tako da će i sam centar grada, koji nakon izgradnje ove obilaznice neće više biti državna cesta, imati kvalitetno riješen cijeli infrastrukturni koridor, uz postojeću državnu cestu.“, rekao je Škorić te najavio nastavak obilaska radova na projektu obnove držane ceste DC44, gdje je u tijeku izvođenje radova zamjene kolničke površine u prvoj fazi, u duljini 5 kilometara, što se planira dovršiti do početka turističke sezone. Nakon toga, pojasnio je Škorić, započinje se s drugom fazom izvođenja radova, čime se planirana potpuna obnova kolnika očekuje dovršiti do početka sezone 2025. godine.
Potpredsjednik Vlade i ministar ovom prigodom istaknuo je značaj ulaganja i u mnoge druge velike infrastrukturne projekte na području Istre, kao i kontinuirana ulaganja u prometnice, izgradnju obilaznica gradskih središta, čime se podiže kvaliteta prometnica i sigurnost odvijanja cestovnog prometa.
„U Istri provodimo velike infrastrukturne projekte. Mi ćemo do sezone otvoriti drugu cijev tunela Učka, radovi prema Matuljima se razvijaju jako dobro, tako da kad govorim o cestovnoj infrastrukturi, uz završetak Istarskog ipsilona koji je jedan od najvećih postignuća u posljednje vrijeme, a tu su obilaznice i obnova državnih cesta jer su Hrvatske ceste u cijeloj Istri aktivne.“, rekao je Butković i istaknuo kako slijedi obnova željezničke infrastrukture na području Istre.
„Danas je objavljen natječaj za modernizaciju željezničke infrastrukture u Istri. Vrijednost projekta je 55 milijuna eura, to je veliki projekt, gdje će se ukupno obnoviti oko 50 kilometara istarske željeznice. Za to smo osigurali sredstva iz EIB-ovog kredita. Natječaj je krenuo i ono što stalno govorimo je, da u slijedećem razdoblju, nakon izgradnje cestovne infrastrukture diljem Hrvatske, na red dolazi željeznica. Meni osobno je drago da je HŽ Infrastruktura prepoznala potrebu da se i željeznica u Istri obnovi.“
Najave