OPIS PREDMETA NABAVE:
Predmet ovog postupka je izvođenje radova unapređenju elektroenergetskog napajanja i komunikacijske infrastrukture na lokaciji Krležin Gvozd 1a - II faza.
PODACI O POSTUPKU NABAVE
Evidencijski broj nabave:
|
142-24
|
Vrsta postupka nabave:
|
postupak jednostavne nabave
|
Procijenjena vrijednost nabave:
|
66.300,00 EUR
|
Vrsta ugovora o nabavi koji se zaključuje:
|
ugovor o nabavi radova
|
UVJETI ZA SKLAPANJE UGOVORA:
1. Količina/opseg predmeta nabave: određena je troškovnikom koji je Prilog II ovog Poziva.
2. Tehnička specifikacija/Troškovnik: Tehnički opis predmeta nabave s detaljnijim opisom izvođenja radova (zahtjevi koje trebaju zadovoljiti proizvodi i radovi) određen troškovnikom koji je Prilogu II ovog Poziva na dostavu ponuda;
3. Rok izvođenja radova: 90 dana od uvođenja u posao. Rok uvođenja u posao je odmah po potpisivanju ugovora.
4. Mjesto izvođenja radova: Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, Krležin Gvozd 1a, 10000 Zagreb
5. Uvjeti plaćanja: Izvođač će za izvršene radove ispostaviti elektronički račun. Obračun izvršenih radova će se vršiti sukladno stvarno izvršenim radovima. Uz račun izvođač prilaže primopredajni zapisnik. Naručitelj će račun platiti doznakom na račun izvođača, u roku od 30 (trideset) dana od dana zaprimanja elektroničkog računa. Predujam je isključen, kao i traženje sredstava osiguranja plaćanja. Uvjet za plaćanje računa je dostava jamstva za uredno ispunjenje ugovora. U slučaju slanja opomena izvođač nema pravo na naplatu troškova opomena.
6. Jamstvo za uredno ispunjenje ugovora - izvođač je obvezan u roku od 10 (deset) dana od dana potpisa ugovora dostaviti naručitelju jamstvo za uredno ispunjenje ugovora u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice, ista mora biti potvrđena od strane javnog bilježnika, popunjena sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (»Narodne novine«, broj 115/2012 i 82/2017) ili Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice ("Narodne novine", broj: 115/12 i 82/17) bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno članku 12.a Zakona o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi u visini od 10% (deset posto) od ukupne vrijednosti ugovora bez PDV-a (cijene ponude bez PDV-a). Rok valjanosti jamstva mora biti 30 (trideset) dana od isteka roka ispunjenja ugovorene obveze u cijelosti;
7. Minimalni jamstveni rok na izvedene radove je 2 godine.
8. Jamstvo za otklanjanje nedostataka - za otklanjanje nedostataka koji bi se eventualno mogli pojaviti u jamstvenom roku izvođač je obvezan predati Naručitelju jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku, a najkasnije u roku 10 (deset) kalendarskih dana od dana potpisivanja primopredajnog zapisnika u obliku zadužnice ili bjanko zadužnice potvrđenu od strane javnog bilježnika, popunjenu sukladno Pravilniku o obliku i sadržaju zadužnice (Narodne novine, broj 115/12, 82/17 i 154/22) i Pravilniku o obliku i sadržaju bjanko zadužnice (Narodne novine, broj 115/2012, 82/17 i 154/22), u visini od 10 % (deset posto) od ukupne vrijednosti ugovora bez PDV-a, bez uvećanja, sa zakonskim zateznim kamatama po stopi određenoj sukladno članku 12.a Zakona o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi.
9. Posebni uvjeti za izvršenje ugovora:
- radove je potrebno izvesti prema projektno - tehničkoj dokumentaciji, kvalitetno, stručno, tehnički besprijekorno pridržavajući se zakona i pod zakonskih propisa RH koji reguliraju područje građenja, zaštite na radu, zaštite od požara i ostalih vezanih područja, držeći se tehničkih normativa koji važe za ovu vrstu radova, uputama naručitelja, te proizvođača opreme, odredbama radno pravne regulative, propisima zaštite na radu i zaštite okoliša.
- na odgovornost ugovornih strana za ispunjenje obveza iz ugovora primjenjuju se odgovarajuće odredbe Zakona o obveznim odnosima.
- izvođač je dužan graditi u skladu s tehničkim propisima, posebnim propisima, pravilima struke;
- izvođač je dužan radove izvoditi van radnog vremena naručitelja;
- izvođač je dužan mjesto izvođenja radova organizirati na način da na njemu bude svakodnevno angažiran potreban broj radnika. Ako je posljedica nepoštivanja te obveze kašnjenje s rokovima, naručitelj može aktivirati jamstvo za uredno ispunjenje ugovora;
- građevni materijali i oprema koji se upotrebljavaju i ugrađuju moraju biti novi, osim ako nije troškovnikom drugačije određeno, ispravni, a po kvaliteti, dimenzijama i čvrstoći odgovarati svrsi kojoj su namijenjeni;
- čišćenje mjesta izvođenja radova nakon završetka dnevnih poslova s obzirom da se radovi izvode na objektu koji je u funkciji i temeljito čišćenje prilikom predaje koje treba obuhvatiti čišćenje svih postojećih elemenata i dijelova zgrade u zoni zahvata radova, sve vrste podova, podnih prekrivača i tepiha, prolaza kroz zgradu i ostalo od ostataka korištenog materijala, prašine i sl., bez posebne napomene;
- prilikom izvođenja radova treba zaštititi sve susjedne plohe i dijelove konstrukcije na takav način da ne dođe do njihovog prljanja i oštećenja. Sva oštećenja građevinskih elemenata (pod, zid, strop, vrata, prozori, oprema i sl.), materijala završne obrade i sl., koji nisu u zoni zahvata radova, padaju na teret Izvođača koji ih je prouzročio;
- po završetku radova Naručitelju predati dokumentaciju izvedenog stanja;
- Izvođač je dužan na poziv naručitelja o svom trošku otkloni sve nedostatke koji se pokažu za vrijeme trajanja jamstvenog roka, a koji su nastali uslijed toga što se izvođač nije držao svojih obveza u pogledu kvalitete radova i materijala. Naručitelj će odrediti izvođaču odgovarajući rok za otklanjanje nedostataka, ne duži od 30 dana. Ako izvođač ne otkloni nedostatke u određenom roku koji naručitelj odredi, naručitelj može otkloniti nedostatke na račun izvođača. Izvođač je dužan naručitelju nadoknaditi stvarnu štetu koja je za njega nastala zbog otklanjanja nedostataka putem drugog izvođača.
10. U prilogu ovog Poziva je Ponudbeni list (Prilog I) i Troškovnik (Prilog II).
Zainteresiranim gospodarskim subjektima će tijekom roka za dostavu ponuda biti omogućen uvid i pregled mjesta izvođenja radova, uz prethodnu najavu Dubravku Lončarić na broj telefona 01/6169 378 ili email
dubravko.loncaric@mmpi.hr.
Smatrat će se da je zainteresirani gospodarski subjekt prije podnošenja ponude u potpunosti upoznat s lokacijom na kojoj će se izvoditi predmetni radovi te da se prije podnošenja ponude u potpunosti upoznao sa svim uvjetima za izvođenje predmetnih radova, jer u protivnom neće imati pravo na kasnije prigovore s osnova nepoznavanja uvjeta za podnošenje ponude.
Ponuditelj se u postupku nabave mora pri izradi ponude pridržavati zahtjeva i uvjeta iz ovog Poziva.
Ponuda mora sadržavati najmanje:
Ponuda se dostavlja elektroničkim putem na e-mail
javna.nabava@mmpi.hr najkasnije do 17. siječnja 2024. godine.