Potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture
Oleg Butković boravio je u ponedjeljak, 14. studenog 2022. godine u Rijeci gdje je obišao gradilište državne ceste DC403 na dijelu od čvora Škurinje do luke Rijeka.
Državna cesta DC403 predstavlja novu direktnu vezu između čvora Škurinje na riječkoj obilaznici i planiranog kontejnerskog terminala Zagrebačka obala u zapadnom dijelu luke Rijeka. Ukupna duljina ceste je oko 3 km, s dva čvorišta i oko 500 metara spojnih cesta. Projekt se sa 85 posto prihvatljivih izdataka financira iz Europskog fonda za regionalni razvoj, dok je preostalih 15 posto osigurano iz Državnog proračuna.
"Izgradnja ove ceste vezana je uz Zagrebačku obalu, ali i zapadni dio grada Rijeke. Radovi idu jako dobro, svi smo zadovoljni, a posebno Hrvatske ceste kao investitor. Nemamo nikakvih problema tako da završetak ceste očekujemo negdje u ljeto 2023. godine", rekao je potpredsjednik Vlade i ministar Butković te dodao kako je, nakon Pelješkog mosta i koridora VC, riječ o jednom od najvećih infrastrukturnih gradilišta danas u Hrvatskoj.
"Ovo je strateški projekt Republike Hrvatske koji se financira uz pomoć europskih sredstava. Uoči samog obilaska održali smo sastanak sa gradonačelnikom Rijeke, g. Markom Filipovićem. Na sastanku su sudjelovali predsjednici Uprava Hrvatskih cesta, Hrvatskih autocesta, HŽ Infrastrukture i Lučke uprave Rijeka. Zajednički smo prošli sve iole važnije projekte koji se odnose na razvoj grada Rijeke, kako u gospodarskom, tako i u turističkom te infrastrukturnom smislu.", istaknuo je potpredsjednik Vlade i ministar mora, prometa i infrastrukture i podsjetio na dobru suradnju koju resorno Ministarstvo ima sa Gradom zahvalivši pritom svim državnim tvrtkama koje sudjeluju u pripremi i realizaciji velikih infrastrukturnih projekata na području grada Rijeke.
Dodajmo kako se na sastanku s riječkim gradonačelnikom razgovaralo i o drugim cestovnim projektima na riječkom području, poput izgradnje čvora Kozala i čvora Orehovica na obilaznici Rijeke. Čvor Orehovica ide u realizaciju 2023. godine, dok se realizacija čvora Kozala priprema za 2024. godinu. Trenutno se završava čvor Trinajstići, a u tijeku su i radovi na čvoru Matulji. Na sastanku se također razgovaralo i o projektu Porto Baroš za koji se početak radova očekuje krajem 2024. godine, a čija realizacija će dati jednu sasvim novu dodatnu vrijednost razvoju riječkog turizma. Ujedno je bilo riječi i o projektu modernizacije i obnove pruge Škrljevo - Rijeka - Jurdani, najvećem pojedinačnom željezničkom projektu u Republici Hrvatskoj, ukupno vrijednom preko 300 milijuna eura. Projekt će se kandidirati za fond CEF, a HŽ Infrastruktura mora poduzeti sve potrebne aktivnosti kako bi sama provedba Projekta i natječaji krenuli do kraja 2023. godine.
Najave