Radovi na produljenju obale na kontejnerskom terminalu Brajdica za 300 metara trebali bi biti završeni do kraja 2013., do kada će biti nabavljene i u funkciji dvije nove dizalice na tom terminalu, rekao je danas direktor tvrtke Jadranska vrata d.d. Antonio Passaro.
Najavio je mogućnost nabavke i treće nove dizalice, što bi trebalo osigurati povećanje prometa sa sadašnjih oko 150.000 kontejnera na godinu na oko 500.000 kontejnera godišnje do 2016.
Passaro je danas s novinarima obišao kontejnerski terminal na Brajdici u povodu završetka čišćenja podmorja ispred terminala, kao jedne od faza projekta povećanja kapaciteta prihvata kontejnerskih brodova i pružanja kvalitetnije usluge.
Projekt proširenja kontejnerskog terminala Brajdica planira se u sklopu Rijeka Gateway projekta, koji provodi riječka Lučka uprava, a obuhvaća produljenje postojeće obale Kostrensko-jug za novih 300 metara i stvaranje dodatnih 50.000 četvornih metara operativne površine.
Nakon završetka radova, dubina mora uz novoizgrađenu obalu biti će 14,5 metara, što će kontejnerskom terminalu Brajdica omogućiti prihvat najnovijih kontejnerskih mega brodova. Rekonstrukcija operativnih površina omogućit će veću protočnost terminala, povećati postojeći pretovarni kapacitet i kvalitetu usluge.
Tvrtka Jadranska vrata koncesionar je terminala na Brajdici do 2041., a u ožujku ove godine, nakon međunarodnog natječaja, u tu je tvrtku kao strateški partner ušla američka tvrtka ICTSI sa sjedištem na Filipinima.
Jadranska vrata preuzela su, uz svojih oko 20 radnika, oko 70 radnika Luke Rijeka, a zaposleno je još oko 20 radnika.
(Hina)