26.10.2015.
PRAVILA POSTUPKA za prodaju nekretnine u vlasništvu društva HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o.
Sadržaj:
1. Definicije. 3
2. Predmet postupka i osnovni podaci 4
3. Dokumentacija i postupak. 5
4. Vremenski raspored. 5
5. Komunikacija. 6
6. Ponude. 6
6.1. Dokaz sposobnosti Ponuđača. 6
6.1.1. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti Ponuđača. 6
6.1.2. Dokaz o financijskim sredstvima. 7
6.2. Ponuda. 7
6.2.1. Sadržaj ponude. 7
6.2.2. Oblik i dostava ponude. 8
7. Jamstvo za ozbiljnost ponude. 9
8. Jezik i dostava dokumentacije. 9
9. Zaprimanje ponuda i potvrđivanje primitka dokumentacije te javno otvaranje ponuda. 10
10. Izmjena ili povlačenje ponuda. 10
11. Službeni predstavnik ponuđača. 10
12. Valuta. 10
13. Uvjeti Postupka i ocjenjivanja ponuda. 11
13.1. Minimalni uvjeti postupka. 11
13.2. Ocjenjivanje ponuda i obavijest Ponuđačima. 11
13.3. Kriteriji za vrednovanje ponuda. 11
13.4. Isključenje ponuda. 12
14. Obavještavanje Ponuđača i vraćanje jamstva za ozbiljnost ponude. 12
15. Pregovori 12
16. Izjava o prihvaćanju Pravila i natječajne dokumentacije. 13
17. Ograničenje obveza i odgovornosti 13
18. Pravo Prodavatelja na poništenje Postupka, odustajanje od prodaje i/ili izmjenu Pravila. 13
19. Povjerljivost postupka. 14
20. Mjerodavno pravo. 14
1. Definicije
Sljedeći izrazi biti će korišteni u dokumentu sa sljedećim značenjima:
"Društvo" i/ili "Prodavatelj" znači društvo HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Strojarska cesta 11, upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod matičnim brojem subjekta upisa (MBS): 080590508, OIB: 80572192786.
"HRK" znači hrvatsku kunu, službenu valutu u Republici Hrvatskoj.
"Jamstvo za ozbiljnost ponude" znači jamstvo koje je Ponuđač obvezan dostaviti u skladu sa točkom 7. Pravila.
"Javni poziv" znači Javni poziv za prikupljanje ponuda za prodaju nekretnine u vlasništvu društva HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Strojarska cesta 11 objavljen od strane Prodavatelja.
"Nacrt ugovora o kupoprodaji" znači nacrt osnovnih odredaba Ugovora o kupoprodaji nekretnine (minimalni uvjeti, uvjeti i način plaćanja kupoprodajne cijene) kako je isti priložen Obrascu Ponude kao Prilog J.
"Ponuda" znači ponuda dostavljena od Ponuđača za kupnju Predmeta prodaje u skladu s točkom 6.2. Pravila.
"Najbolji ponuđač" znači Ponuđač s najboljom ponudom ocjenjenom temeljem kriterija opisanih u ovim Pravilima.
"Dokumentacija" znači cjelokupnu dokumentaciju izrađenu na temelju i u vezi s ovim Pravilima, a koja je taksativno navedena pod točkom 3. Pravila.
"Ponuđač ili Potencijalni kupac" znači bilo koja pravna osoba ili zajednica pravnih osoba koja je potpisala Izjavu o povjerljivosti s Prodavateljem i poštuje pravila postupka koji je predmet ovih Pravila, odnosno osoba koja sudjeluje u ovom postupku s ciljem kupnje Predmeta prodaje.
"Pravila" znači ova Pravila te sve eventualne daljnje izmjene i/ili dopune ovih Pravila.
"Predmet prodaje" znači nekretnina označena kao zkč. br. 2837/4 k.o. Grad Zagreb u naravi Kuća br. 87 i dvorište, Petrinjska sveukupne površine 506 m2 upisane u zk. ul. br. 25860 k.o. Grad Zagreb.
"Radni dan" znači dan koji nije subota, nedjelja ili zakonom određen neradni dan ili blagdan u Republici Hrvatskoj.
"Rok za podnošenje ponuda" znači zadnji rok za dostavljanje ponuda određen ovim Pravilima.
"Ugovor o kupoprodaji nekretnine" znači ugovor o kupoprodaji nekretnine, sklopljen između Prodavatelja i Najboljeg ponuđača.
Riječi navedene u jednini uključuju i množinu i obrnuto, osim ukoliko iz konteksta ne proizlazi što drugo.
Definicije i/ili termini određeni ovim Pravilima primjenjuju se i služe za određivanje i/ili tumačenje svih pojmova tijekom postupka koji je predmet ovih Pravila ("Postupak"), uključujući, ali ne ograničavajući se na Dokumentaciju, ponude i pripadajuće priloge, komunikaciju između Prodavatelja i Ponuđača te sve ostale isprave i/ili komunkaciju.
Ova se Pravila imaju tumačiti i primjenjivati zajedno i u skladu s cjelokupnom Dokumentacijom, koja čini sastavni dio ovih Pravila. Ukoliko su bilo koje odredbe Dokumentacije u suprotnosti s ovim Pravilima, mjerodavne su odredbe sadržane u Pravilima.
Na ovaj Postupak, Pravila i dokumentaciju ne primjenjuju se odredbe Zakona o javnoj nabavi, kao niti Zakona o upravljanju i raspolaganju imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske.
2. Predmet Postupka i osnovni podaci
Predmet prodaje:
Nekretnina označena kao zkč. br. 2837/4 k.o. Grad Zagreb u naravi Kuća br. 87 i dvorište, Petrinjska sveukupne površine 506 m2 upisane u zk. ul. br. 25860 k.o. Grad Zagreb.
Osnovni podaci o Predmetu prodaje:
Nekretnina prema stanju u zemljišnim knjigama: zkč. br. 2837/4 k.o. Grad Zagreb u naravi Kuća br. 87 i dvorište, Petrinjska sveukupne površine 506 m2 upisane u zk. ul. br. 25860 k.o. Grad Zagreb upisana u korist Društva.
Nekretnina prema stanju u katastarskom operatu:
- kč.br. 7492, u naravi dvorište, ukupne površine 41 m2, upisana u Posjedovni list broj 7492, k.o. Centar;
- kč.br. 7492, u naravi kuća br.87, Zagreb, Petrinjska 87, ukupne površine 465 m2, upisana u Posjedovni list broj 7492, k.o. Centar.
Vlasništvo Nekretnine: HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, Strojarska cesta 11, 1/1 dijela
Tereti: Nema
Aktivna plomba na dan objave poziva: Nema
Energetski certifikat: F
Dozvole za gradnju i uporabu nekretnine:
Uvjerenje Gradskog ureda za katastar i geodetske poslove Grada Zagreba, Odjela za katastar zemljišta i nekretnina, Odsjek I (Zagreb), klasa 935-08/2014-03/3093, Ur.broj 251-15-02/01-2014-2 od 14. listopada 2014.
Namjena Nekretnine: Mješovita, pretežito poslovna namjena (planska oznaka M2).
Osnovni podaci o Prodavatelju:
Tvrtka: HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o.
Sjedište: Zagreb, Strojarska cesta 11, Republika Hrvatska
OIB: 80572192786
Nekretnina se prodaje javnim prikupljanjem ponuda, putem objave Javnog poziva u dnevnim novinama po izboru Društva te na Internet stranici Društva.
3. Dokumentacija i postupak
Dokumentacija uključuje:
- Pravila javnog natječaja;
- Izjavu o povjerljivosti;
- Obrazac ponude s pripadajućim prilozima;
- Ostalu dokumentaciju (zemljišnoknjižni izvadak, izvadak iz katastarskog operata, energetski certifkat, Obavijest o namjeni prostora Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Sektora za prostorno uređenje i graditeljstvo, klasa 350-03/2014-02/87, urbroj 251-13-020/004-2014-2 od 21.10.2014. te Uvjerenje Gradskog ureda za katastar i geodetske poslove Grada Zagreba, Odjela za katastar zemljišta i nekretnina, Odsjek I (Zagreb), klasa 935-08/2014-03/3093, Ur.broj 251-15-02/01-2014-2 od 14. listopada 2014.).
Naprijed navedena Dokumentacija će nakon objave Javnog poziva biti dostupna na Internet stranicama Društva (http://www.hzpp.hr/) te u poslovnim prostorijama Društva na adresi u Zagrebu, Strojarska cesta 13, soba 9, sve do 9. studenog 2015.
Ponuđači su dužni Dokumentaciju popuniti na način određen ovim Pravilima te istu dostaviti Prodavatelju u formi i/ili na obrascu koji je unaprijed određen ovim Pravilima.
4. Vremenski raspored
U tablici u nastavku ove točke je naveden okvirni vremenski raspored i trajanje pojedinih radnji do konačnog zaključenja Ugovora o kupoprodaji s Najboljim ponuđačem.
Tablica br. 1 - Vremenski raspored:
Aktivnost |
Od |
Do |
Objava javnog poziva na prikupljanje ponuda |
/ |
26.10.2015. |
Rok za dostavu ponuda |
27.10.2015. |
09.11.2015. |
Analiza zaprimljenih ponuda - razmatranje formalne valjanosti i vrednovanje ponuda |
09.11.2015. |
11.11.2015. |
Pregovori s Najboljim ponuđačem |
12.11.2015. |
13.11.2015. |
Potpisivanje Ugovora o kupoprodaji s Najboljim ponuđačem |
16.11.2015. |
20.11.2015. |
Rok za uplatu Kupoprodajne cijene |
/ |
u roku od 8 dana od dana sklapanja ugovora o kupoprodaji |
Prodavatelj pridržava pravo jednostrano izmijeniti pojedine rokove navedene u vremenskom rasporedu, a o čemu će pravovremeno obavijestiti Ponuđače.
5. Komunikacija
Sva komunikacija i zahtjevi u vezi s potpisivanjem Izjave o povjerljivosti, preuzimanjem Dokumentacije, razgledavanjem Nekretnine i dostavom ponude, obavljati će se putem Prodavatelja.
Komunikacije će se obavljati putem osoba iz nastavka na jedan od sljedećih načina:
- Ime i prezime predstavnika Prodavatelja (pravni savjetnik): Nikola Kokot;
- Adresa: Radnička cesta 80, Zagreb
- E-mail: n.kokot@mprr.hr
- Mob: +385 91 2006 441
- Tel.: +385 1 48 18 972
- Fax.: +385 1 48 18 979
6. Ponude
6.1. Dokaz sposobnosti Ponuđača
6.1.1. Dokaz pravne i poslovne sposobnosti Ponuđača
Ponuđač pravna osoba mora uz svaku ponudu dostaviti ispravu o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar, kao dokaz pravne i poslovne sposobnosti Ponuđača.
Ispravu o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar izdaje tijelo nadležno za vođenje takvog registra u zemlji sjedišta Ponuđača.
Iz isprave o upisu u poslovni, sudski (trgovački), strukovni, obrtni ili drugi odgovarajući registar mora biti vidljivo da Ponuđač posjeduje pravnu sposobnost, odnosno sposobnost da bude nositeljem prava i obveza te koje su osobe ovlaštene za zastupanje Ponuđača.
6.1.2. Dokaz o financijskim sredstvima
Ponuđač mora uz svaku ponudu dostaviti vjerodostojnu ispravu banke i/ili druge financijske institucije prihvatljive Prodavatelju kojom se potvrđuje da Ponuđač raspolaže s novčanim sredstvima potrebnim za financiranje ponude ili obvezujuće pismo namjere banke i/ili druge novčane institucije iz kojeg je vidljivo da je odnosna banka i/ili novčana institucija preuzela obvezu financirati ponudu Ponuđača.
Takva isprava ne smije biti starija od 30 (trideset) dana na dan slanja ponude od strane Ponuđača.
6.2. Ponuda
6.2.1. Sadržaj ponude
Ponuda mora, pored dokumentacije navedene pod točkom 6.1. ovih Pravila, sadržavati osnovne informacije o osobi koja iskazuje interes (ime i prezime ili naziv, adresu te ostale kontakt podatke).
Ponuda mora ispunjavati minimalne uvjete Javnog natječaja iz točke 13.1. ovih Pravila.
Ponuda mora sadržavati sve informacije i dokumentaciju predviđenu ovim Pravilima.
Ponuda se dostavlja u skladu s Obrascem ponude koji čini sastavni dio ovih Pravila kao njegov prilog.
Za Ponuđače pravne osobe, Ponuda sadrži sljedeće elemente:
- Obrazac ponude
- Prilog A – Izjava
- Prilog B – Dokaz pravne i poslovne sposobnosti
- Prilog C – Jamstvo za ozbiljnost ponude
- Prilog D - Dokaz o financijskim sredstvima
- Prilog E – Izjava o nepostojanju postupka prisilne uprave
- Prilog F 1 - Izjava o nekažnjavanju
- Prilog G 1 – Izjava o integritetu
- Prilog H – Nacrt Ugovora o kupoprodaji
Za Ponuđače fizičke osobe, Ponuda sadrži sljedeće elemente:
- Obrazac ponude
- Prilog A – Izjava
- Prilog C – Jamstvo za ozbiljnost ponude
- Prilog D - Dokaz o financijskim sredstvima
- Prilog F 2 - Izjava o nekažnjavanju
- Prilog G 2 – Izjava o integritetu
- Prilog H – Nacrt Ugovora o kupoprodaji
Ponuda će biti formalno valjana:
- ako je dostavljena na način i zaprimljena u rokovima određenim pod točkama 4. i 6.2.2. ovih Pravila
- ako je dostavljena na jeziku i u formi određenoj pod točkom 8. ovih Pravila
- ako je ponuđena cijena ista i/ili veća od najniže kupoprodajne cijene specificirane točkom 2. ovih Pravila
- ako je priloženo jamstvo za ozbiljnost ponude sukladno točki 7. ovih Pravila
- ako je priložena dokumentacija i dokazi o ispunjenju uvjeta Postupka, uključujući sve propisane priloge i/ili drugu dokumentaciju
Rok valjanosti ponude mora biti najmanje 180 (sto osamdeset) dana od dana isteka roka za podnošenja ponuda
Na zahtjev Prodavatelja Ponuđač može produžiti rok valjanosti svoje ponude
6.2.2. Oblik i dostava ponude
Obrazac ponude mora biti potpisan od strane Ponuđača ili njegovog ovlaštenog predstavnika plavom kemijskom olovkom, a svaka stranica ponude i pripadajućih priloga mora biti parafirana od strane ovlaštenog potpisnika.
Ponuda se izrađuje u papirnatom obliku te mora biti uvezana u cjelinu na način da se onemogući naknadno vađenje i/ili umetanje listova i/ili dijelova ponude. Stranice ponude se označavaju rednim brojem stranice kroz ukupan broj stranica ponude ili ukupan broj stranica ponude kroz redni broj stranice.
Ponuditelj mora uzorke i ostale sastavne dijelove ponude u papirnatom obliku koji ne mogu biti uvezani, obilježiti nazivom, označiti ih kao dijelove ponude i dostaviti ih s ponudom.
Ispravci u ponudi u papirnatom obliku moraju biti izrađeni na način da su vidljivi ili dokazivi (npr. brisanje ili uklanjanje slova ili otiska). Ispravci moraju uz navod datuma biti potvrđeni pravovaljanim potpisom i pečatom ovlaštene osobe ponuditelja. Ponuda mora biti napisana neizbrisivom tintom.
Redoslijed uvezivanja ponude je sljedeći:
- Naslovna stranica – sadržaj kompletne ponude
- Obrazac ponude
- Obvezni prilozi - redom kako se isti određeni u Obrascu ponude
Dijelovi ponude koji se ne mogu uvezivati moraju se također dostaviti uz ponudu na način da se umetnu u plastični omot sa rupicama na kojem će biti označen odgovarajući broj stranice te uvežu s ostatkom ponude na način kako je to određeno ovom točkom Pravila.
Ponuda se dostavlja preporučeno poštom ili osobno, u zatvorenoj i zapečaćenoj omotnici. Svaka ponuda mora biti zaprimljena na sljedeću adresu:
HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o., Služba nabave, Strojarska cesta 13, 10000 Zagreb, Republika Hrvatska
Na omotnici mora biti naznačeno sljedeće:
“Ponuda za kupnju nekretnine u vlasništvu društva HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o. - NE OTVARATI”
Na omotnici mora biti naznačen naziv i kontakt adresa Ponuđača. Ponude moraju biti zaprimljene najkasnije do 14 sati po srednjoeuropskom vremenu zadnjeg dana roka za dostavu ponuda određenog pod točkom 4. Pravila.
7. Jamstvo za ozbiljnost ponude
Ponuđači su obvezni izvršiti uplatu jamstva za ozbiljnost ponude u vrijednosti 5% ponuđene cijene te potvrdu o uplati jamstva dostaviti uz Ponudu. Plaćanje jamstva izvršiti će se na sljedeći način:
Uplata u HRK:
Naziv banke: PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d.
Imatelj računa: HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o.
Broj računa: HR0323400091110252669
Svrha: Jamstvo za ozbiljnost ponude za prodaju nekretnine
Uplata u EUR:
Naziv banke: PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d.
Imatelj računa: HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o.
Broj računa: HR0323400091110252669
Svrha: Jamstvo za ozbiljnost ponude za prodaju nekretnine
Jamstvo za ozbiljnost ponude će biti vraćeno Ponuđačima u skladu s točkom 14. Pravila, osim u slučaju predviđenom pod točkom 15. Pravila.
Ponuđač je obvezan dostaviti Prodavatelju podatke o načinu vraćanja Jamstva za ozbiljnost ponude. Sve troškove plaćanja i vraćanja Jamstva za ozbiljnost ponude, snosi Ponuđač.
8. Jezik i dostava dokumentacije
Svaki Ponuđač obvezan je dostaviti cjelovitu dokumentaciju određenu ovim Pravilima na hrvatskom jeziku ili prevedenu na hrvatski jezik.
Dokumentacija, pripadajući prilozi i/ili druga dokumentacija moraju biti dostavljeni u izvorniku ili ovjerenoj preslici.
Dokumentacija koju izdaju državna tijela, državne službe, pravne osobe s javnim ovlastima, druga javna tijela i/ili pravne osobe, a kojima se dokazuje sposobnost Ponuđača
sukladno točki 6.1. Pravila i/ili ispunjenje uvjeta Postupka iz točke 13. Pravila ne smije biti starija od 30 (trideset) dana na dan primitka ponude od strane Prodavatelja, osim ukoliko je drugačije određeno ovim Pravilima te Obrascem Ponude te mora biti prevedena na hrvatski jezik od strane ovlaštenog sudskog tumača za hrvatski jezik.
9. Zaprimanje ponuda i potvrđivanje primitka dokumentacije te javno otvaranje ponuda
Prodavatelj će na svaku primljenu ponudu zabilježiti datum i vrijeme primitka.
Prodavatelj će na zahtjev Ponuđača izdati službenu potvrdu o primitku ponude.
Zaprimljene ponude otvarati će se javno, 09. studenog 2015. u 15,00 sati na adresi društva HŽ PUTNIČKI PRIJEVOZ d.o.o., Služba nabave, Strojarska cesta 13, soba 9 10000
Zagreb, Republika Hrvatska. Prilikom javnog otvaranja ponuda, voditi će se zapisnik u koji će se unijeti podaci o zaprimljenim ponudama (tvrtka odnosno naziv ponuđača) te ponuđena cijena. Javnom otvaranju ponuda mogu prisustvovati isključivo osobe iz točke 11. ovih Pravila, odnosno osobe koje su osobe iz točke 11. ovih Pravila opunomoćile za sudjelovanje na javnom otvaranju ponuda specijalnom punomoći.
10. Izmjena ili povlačenje ponuda
Ponuđač smije izmijeniti ili povući ponudu najkasnije u roku od 2 (dva) dana prije isteka roka za podnošenje ponuda slanjem pisane obavijesti na adresu određenu pod točkom 6. Pravila.
Svaki zahtjev za povlačenje ili izmjenu Ponude zaprimljen od strane Prodavatelja poslije isteka gornjeg roka biti će odbijen i vraćen Ponuđaču, osim u slučaju opisanom pod točkom
18. Pravila.
U slučaju odbijanja zahtjeva za povlačenjem ili izmjenom ponude, Ponuđač je u cijelosti vezan svojom ranijom ponudom.
11. Službeni predstavnik ponuđača
Svaki Ponuđač je obvezan u ponudi imenovati svojeg predstavnika koji će predstavljati službenu kontakt osobu za cjelokupnu komunikaciju s Prodavateljem. Cjelokupna komunikacija između Prodavatelja i/ili njegovih savjetnika te pojedinih Ponuđača obavljat će se preko imenovanih predstavnika Ponuđača.
Zabranjena je bilo kakva komunikacija između pojedinih Ponuđača i Prodavatelja do izbora Najboljeg ponuđača, osim dostave/povlačenja i/ili izmjena ponuda prije isteka Roka za podnošenje ponuda.
Nakon isteka Roka za podnošenje ponuda do izbora Najboljeg ponuđača, bilo koja vrsta komunikacije s Prodavateljem u svrhu pojašnjenja ponuda bit će inicirana od strane Prodavatelja.
12. Valuta
Svi iznosi u ponudi moraju biti izraženi kunama.
13. Uvjeti Postupka i ocjenjivanja ponuda
13.1. Minimalni uvjeti postupka
Minimalni uvjeti koje pojedini Ponuđač mora zadovoljiti za sudjelovanje u Postupku, detaljno su specificirani Izjavom koja se dostavlja potpisana uz Obrazac Ponude kao Prilog A. Potpisom predmetne Izjave, Ponuđač potvrđuje da je sukladan sa svim uvjetima koji su u istoj istaknuti.
Ponude koje ne sadrže potpisanu Izjavu iz Priloga A Obrasca Ponude, biti će isključene zbog formalnih nedostataka bez upuštanje u pregled i ocjenu ispunjavanja svih ostalih uvjeta odnosno neće biti uzete u daljnje razmatranje, o čemu će se Ponuđač pisano obavijestiti.
13.2. Ocjenjivanje ponuda i obavijest Ponuđačima
Ocjenjivanje ponuda će se vršiti na način da Prodavatelj i/ili njegovi savjetnici utvrde zadovoljava li ponuda uvjete iz Javnog poziva i ovih Pravila.
Ponude koje ne ispunjavanju minimalne uvjete Javnog natječaja koji ne mogu biti predmet pregovora, biti će isključene zbog formalnih nedostataka bez upuštanje u pregled i ocjenu ispunjavanja svih ostalih uvjeta, odnosno neće biti uzete u daljnje razmatranje o čemu će se Ponuđač pisano obavijestiti.
Pregled i ocjenu ponuda koje nisu isključene zbog formalnih nedostataka, obavlja Prodavatelj i njegovi savjetnici. Obvezno se provjerava:
- oblik, sadržaj i cjelovitost ponude iz točke 6.2. ovih Pravila
- ispunjenje uvjeta iz točaka 6.1. ovih Pravila
- valjanost potvrde o uplaćenom jamstvu za ozbiljnost ponude iz točke 7.1. ovih Pravila
- ispunjenje uvjeta iz članka 13.1. ovih Pravila
Prodavatelj je ovlašten pozvati Ponuđače da dostave dodatnu dokumentaciju i/ili pojašnjenja ponuda.
Nakon pregleda i ocjene formalne valjanosti i cjelovitosti ponuda sukladno prethodnom stavku ove točke, ponude se rangiraju prema kriterijima za vrednovanje ponuda sukladno točki 13.3. Pravila.
Prodavatelj će sukladno vremenskom rasporedu iz točke 4. Pravila provesti postupak vrednovanja i ocjene ponuda koje zadovoljavaju formalne uvjete određene ovim Pravilima.
13.3. Kriteriji za vrednovanje ponuda
Ponude koje ispunjavaju minimalne uvjete Javnog natječaja te formalne i posebne uvjete određene ovim Pravilima za taj oblik ponude, kategorizirati će se u skladu sa ponuđenom cijenom, pri čemu će ponuđaču koji je ponudio najvišu cijenu, biti dodijeljeno maksimalnih 100 bodova.
Sve ostale ponude će se ocjenjivati prema najboljoj Ponudi i biti će im dodijeljen razmjeran broj bodova u odnosu na najbolju Ponudu.
13.4. Isključenje ponuda
Ukoliko Ponuda nije isključena zbog formalnih nedostatka kako je to predviđeno točkom 13.1. ovih Pravila, a prije donošenja odluke o odabiru Najboljeg ponuđača, Prodavatelj će na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda isključiti:
a) ponuda koja ne sadrži sve dokumente, izjave, potvrde i uvjerenja propisane ovim Pravilima u originalu ili ovjerenoj preslici;
b) ponudu ponuđača koji nije dokazao svoju sposobnost sukladno Natječajnoj dokumentaciji
- ponudu koja nije cjelovita, a posebice će se smatrati da ponuda nije cjelovita u sljedećim slučajevima
- ponudu pristiglu nakon roka za podnošenje ponuda
- ponudu koja je suprotna odredbama natječajne dokumentacije iz točke 3. Pravila i koja nije specificirana u skladu s točkom 6. ovih Pravila
- ponudu koja sadrži pogreške, nedostatke, proturječnosti odnosno nejasnoće, ako pogreške, nedostaci, proturječnosti odnosno nejasnoće nisu uklonjivi
- ponudu za koju nije dostavljeno jamstvo za ozbiljnost ponude sukladno točki 6.2. ovih Pravila
Prodavatelj će prije donošenja odluke o isključenju ponude Ponuđača zbog naprijed navedenih razloga, pozvati predmetnog Ponuđača da najkasnije u daljnjem roku od 15 dana otkloni utvrđeni nedostatak. Ukoliko pozvani Ponuđač ne otkloni nedostatak u za to predviđenom roku, njegova ponuda će biti isključena bez vrednovanja.
14. Obavještavanje Ponuđača i vraćanje jamstva za ozbiljnost ponude
Prodavatelj će obavijestiti sve Ponuđače koji su predali ponude o rezultatima Javnog natječaja unutar 10 (deset) Radnih dana od dana donošenja odluke o odabiru Najboljeg ponuđača.
Ukoliko u roku od 7 (sedam) dana od dana početka pregovora s Najboljim ponuđačem sukladno točki 15. ovih Pravila, Prodavatelj i Najbolji ponuđač ne sklope Ugovor o kupoprodaji, Prodavatelj će započeti pregovore s drugim najbolje rangiranim Ponuđačem. U tom slučaju Prodavatelj će uskladiti rokove iz vremenskog rasporeda navedene u točki 4. ovih Pravila, a uplaćeno jamstvo Najboljeg ponuđača zadržati na ime naknade štete koja mu je prouzročena nesklapanjem ugovora.
Jamstvo za ozbiljnost ponude Ponuđača čije ponude nisu prihvaćene, biti će vraćene Ponuđačima najkasnije u roku od 10 (deset) Radnih dana od dana slanja obavijesti o odbijanju Ponude, osim onom Ponuđaču sa kojim su naknadno započeti pregovori u skladu sa naprijed navedenim.
15. Pregovori
Svrha pregovora je usklađivanje razlika između nacrta Ugovora o kupoprodaji predloženog od strane Prodavatelja i izmjena i/ili dopuna predloženih od strane Ponuđača u cilju sklapanja Ugovora o kupoprodaji. Glavni elementi ponuda činit će sastavni dio Ugovora o kupoprodaji.
Pregovori s Najboljim ponuđačem bit će zaključeni unutar vremenskog rasporeda navedenog pod točkom 4. Pravila.
U slučaju da Najbolji ponuđač ne uspije ili odbije, iz bilo kojeg razloga, pristati na uvjete Ugovora o kupoprodaji najkasnije u roku od 7 (sedam) dana od dana početka pregovora, kao što je to specificirano u ovim Pravilima, jamstvo za ozbiljnost ponude uplaćeno od Najboljeg ponuđača biti će zadržano od strane Prodavatelja i Najbolji ponuđač neće imati nikakva prava u vezi s kupnjom Predmeta prodaje.
U tom slučaju Prodavatelj će pozvati drugog najboljeg rangiranog Ponuđača da pristupi pregovorima te odrediti novi rok unutar kojeg pregovori moraju biti okončani i sklopljen Ugovor o kupoprodaji, kao i zadržati jamstvo takvog Ponuđača do sklapanja Ugovora ili prestanka pregovora.
16. Izjava o prihvaćanju Pravila i natječajne dokumentacije
Slanjem ponude, Ponuđač izričito i neopozivo izjavljuje i jamči da je pročitao i u potpunosti razumio ova Pravila i cjelokupnu Dokumentaciju te da istu u cijelosti prihvaća.
17. Ograničenje obveza i odgovornosti
Neće se smatrati da je postignut bilo kakav dogovor u vezi kupoprodaje Predmeta prodaje sve dok Prodavatelj i Najbolji ponuđač ne sklope Ugovor o kupoprodaji. Do tog trenutka, Prodavatelj neće imati nikakvih obveza prema Najboljem ponuđaču u vezi s Predmetnom prodaje.
Nakon potpisivanja Ugovora o kupoprodaji, obveze Prodavatelja prema Najboljem ponuđaču biti će isključivo određene i definirane u Ugovoru o kupoprodaji.
Prodavatelj ne zastupa niti daje bilo kakvo jamstvo ili garanciju, izričito ili prešutno, u vezi s Predmetnom prodaje, osim onih izričito preuzetih Ugovorom o kupoprodaji.
18. Pravo Prodavatelja na poništenje Postupka, odustajanje od prodaje i/ili izmjenu Pravila
Prodavatelj zadržava pravo na jednostranu promjenu rokova specificiranih u Postupku, Pravilima, pozivima i/ili obavijestima upućenim Ponuđačima, u bilo koje vrijeme bez prethodne obavijesti. Bilo koja naknadna obavijest biti će dostavljena svim Ponuđačima u najkraćem mogućem roku.
Prodavatelj zadržava pravo da, nakon preliminarne ocjene i vrednovanja ponuda, pozove sve ili pojedine Ponuđače da u dodatnom roku od 10 (deset) Radnih dana dostave poboljšane i/ili izmijenjene ponude.
Prodavatelj zadržava pravo na poništavanje, odnosno prekidanje Postupka i/ili odustajanje od prodaje, odnosno pregovora oko prodaje Predmeta prodaje, da izmjeni Postupak, Pravila i/ili Dokumentaciju ili da isključi bilo kojeg Ponuđača iz Postupka u bilo koje vrijeme te iz bilo kojeg razloga, prije ili nakon isteka Roka za podnošenje ponuda. U tom slučaju Ponuđači nemaju pravo zahtijevati bilo kakvu naknadu štete od Prodavatelja i/ili njegovih savjetnika.
Prodavatelj će o poništavanju Postupka, odustajanju od prodaje Predmeta prodaje i/ili izmjeni Postupka, Pravila i/ili Dokumentacije pisano obavijestiti Ponuđače. Prodavatelj neće
snositi nikakve troškove i/ili odgovornost u slučaju poništenja Postupka i/ili odustajanja od prodaje, odnosno od pregovora oko prodaje Predmeta prodaje i/ili izmjene Postupka, Pravila i/ili Dokumentacije.
U slučaju poništenja Postupka ili odustajanja od prodaje Predmeta prodaje, jamstva za ozbiljnost ponude će biti vraćena svim Ponuđačima u roku od 10 (deset) Radnih dana.
19. Povjerljivost postupka
Podaci o osobama koje sudjeluju kao Ponuđači u Javnom natječaju čuvaju se u tajnosti do otvaranja ponuda. Nije dopušteno davati informacije o zaprimljenim ponudama. Prodavatelj će ponude pohraniti na način da nisu dostupne neovlaštenim osobama.
20. Mjerodavno pravo
Mjerodavno pravo za provedbu Javnog natječaja je pravo Republike Hrvatske, s tim da se na ovaj postupak ne primjenjuju trgovački običaji.
Bilo koji spor koji može proizaći iz i/ili u vezi s Postupkom, Pravilima ili Dokumentacijom biti će konačno riješen pred stvarno nadležnim sudom u Zagrebu.
<<< POVRATAK <<<