Nacionalna središnjica za usklađivanje traganja i spašavanja na moru (MRCC Rijeka) jučer navečer, 24. lipnja zaprimila je dojavu građana o plovilu u opasnosti od potapanja u blizini grada Splita.
Djelatnici Lučke kapetanije Split pola sata po zaprimljenoj dojavi, u 21.40 sati, doplovili su na navedenu poziciju u splitskoj uvali Kašuni gdje su zatekli jedrilicu dužine 9,9 metara opremljenu pogonskim strojem snage 46kw, luke upisa Split, sa ukupno četiri člana posade, od toga dvoje britanskih državljana, A.C. (rođen 1974. godine) i F.W. (rođena 1975. godine), te J.R. (rođena 1982. godine) hrvatska državljanka i vlasnik, ujedno i voditelj jedrilice S.K. (rođen 1968. godine), također hrvatski državljanin.
Svih četvero hrvatskih brodolomaca odmah su prekrcani na službeno plovilo, nakon čega su pregledom utvrđena oštećenja trupa jedrilice koju je plovilo Kapetanije uzelo u tegalj, no nedugo potom došlo je do jačega prodora mora u potpalublje jedrilice, zbog čega su djelatnici Kapetanije morali jedrilicu otpustiti iz teglja, te je ista potonula nedaleko početne pozicije nesreće, u uvali Kašuni.
Četvero brodolomaca prevezeno je u Split, a djelatnici LK Split započeli su očevidne radnje o uzrocima ove pomorske nesreće.
Prema zasad prikupljenim podatcima utvrđeno je kako je jedrilica oštećena uslijed udara u obalu tijekom plovidbe uvalom Kašuni, zbog čega je došlo do prodora mora u potpalublje, dok je vlasnik jedrilice kojemu je alkotestiranjem utvrđeno 0,18 g/kg alkohola, izjavio kako je do udara u obalu došlo zbog zapetljaja jedara i nemogućnosti manevriranja jedrilicom, što će biti razjašnjeno okončanjem očevida. U trenutku potapanja u tanku jedrilice ostalo je oko 30 litara dieselskoga pogonskog goriva koje nije počelo istjecati i nije utvđeno onečišćenje mora, stoga je vlasniku jedrilice izdan pisani nalog što prije organizirati komercijalni izron i tegalj havarirane jedrilice.