Otkako je Hrvatska pošta početkom prošle godine plasirala svoju PAY TV uslugu, javnost se pitala ima li mjesta za još jednog igrača na tom tržištu. Mnoge je iznenadila i činjenica da takvu uslugu nudi baš Hrvatska pošta.
Danas, nakon nešto više od jedne godine,
evotv pokazao se kao usluga koja je našla svoje mjesto na tržištu te je zbog svoje kvalitete i dostupnosti prisutna u više od
37.000 domova diljem Hrvatske. Nepostojanje ugovorne obveze, mogućnost biranja programskih buketa, brza i jednostavna instalacija te, naravno – omjer cijene i kvalitete – karakteristike su koje ističu sami korisnici kao najprivlačnije u usluzi evotv u istraživanju koje je provela agencija Hendal ujesen 2013. godine.
Osim samih tehničkih prednosti usluge, zanimljivo je izdvojiti i koji su programski buketi najpopularniji među gledateljima. Buketi Film i djeca, Dokumentarci i vijesti te Sport prometnuli su se u one koje sami korisnici najradije odabiru.
Svakako jedna od vrlo popularnih karakteristika, a koja će postati aktualna upravo u ljetnim mjesecima, jest prenosivost. Podsjetimo, usluga evotv „putuje“ i „seli se“ s korisnicima, bez potrebe za fiksnom telefonskom linijom i pristupom internetu. Sve što evotv treba da bi pružio svojim gledateljima njihove omiljene sadržaje je TV prijamnik i vanjska ili sobna antena, priopćili su iz Hrvatske pošte.