Nakon što je u veljači pokrenula pilot projekt
online prodaje karata za katamaransku liniju Rijeka – Rab – Novalja, Jadrolinija u sustav prodaje uvodi i dvije katamaranske linije sa splitskog područja. Riječ je o linijama
Korčula - Hvar - Split i
Lastovo - Vela Lula - Hvar - Split. S približavanjem sezone povećava se i broj turista na pristaništima, a upravo će ovakav sustav prodaje karata rezultirati smanjenjem gužva u agencijama Jadrolinije.
Za sada se putem Interneta mogu kupiti samo komercijalne karte, dok će prodaja za otočane biti moguća stupanjem na snagu Pravilnika o uvjetima i načinu ostvarivanja prava na povlašteni prijevoz na linijima u javnom pomorskom prijevozu, odnosno čim se uvede mehanizam s kojim će se moći jednoznačno identificirati otočane putem Interneta. Napomenimo i kako se u internetskoj prodaji ne nalazi stopostotni kapacitet karata po jednom putovanju čime je osiguran određeni broj istih za otočno stanovništvo.
Krajem travnja u sustav
online prodaje karata ući će i preostale četiri katamaranske linije
Jelsa – Bol – Split,
Ist – Molat – Zadar,
Zverinac – Božava – Sestrunj – Zadar i
Zadar – Iž – Rava čime Jadrolinija, kao prvi pomorski prijevoznik u Hrvatskoj, završava prvu fazu projekta
online prodaje karata za nacionalnu plovidbu.
Podsjetimo, proces kupnje karte sastoji se od tri jednostavna koraka koje je potrebno izvršiti putem stranice
www.jadrolinija.hr. Nakon što se izvrši proces kupnje karata, putniku putem elektroničke pošte stiže potvrda o plaćanju te dokument rezervacije s kojim u agencijama Jadrolinije putnik može preuzeti putnu kartu.