Temeljem članka 32. Zakona o izmjenama i dopunama Pomorskog zakonika (»Narodne novine«, br. 43/96), ministar pomorstva, prometa i veza, donosi
U članku 1. Pravilnika o obavljanju inspekcijskog nadzora sigurnosti plovidbe (»Narodne novine«, br. 34/97), u daljnjem tekstu »Pravilnik«, iza riječi »iskaznice« dodaju se riječi »i značke«.
U članku 4. stavak 1. iza riječi »stvari« briše se točka i dodaje se zarez i tekst »nadzor nad dijelom pomorskog dobra gdje je uspostavljen sustav koncesija«.
U članku 8. stavak 2. mijenja se i glasi:
Poslove iz stavka 1. ovoga članka obavljaju nautički, brodostrojarski i radio inspektori.
U nazivu poglavlja III. iza riječi »INSPEKTORA« dodaje se zarez i riječ »ZNAČKE«.
Članak 14. mijenja se i glasi:
Inspektorima i stručnim djelatnicima Ministarstva i lučkih kapetanija ovlaštenim za obavljanje inspekcijskih poslova izdaje se iskaznica inspektora, odnosno ovlaštenje za obavljanje određenih inspekcijskih poslova i značka.
Obrasci i obvezni sadržaj službenih iskaznica i ovlaštenja, te oblik i izgled značke tiskani su uz ovaj Pravilnik i čine njegov sastavni dio (Dodaci I.a., I.b., I.c., I.d., I.e., I.f. i I.g.).
Obrazac službene iskaznice (u daljnjem tekstu: iskaznica) izrađuje se na PVC poliranim laminiranim karticama, veličine 85x54 mm.
Značka se izrađuje od metala, promjera 60 mm.
Povez se izrađuje od kože veličine 180x120 mm.
U članku 15. stavak 1. iza riječi »inspektor« dodaje se zarez i riječi »odnosno ovlašteni djelatnik«, a iza riječi »iskaznicu« dodaju se riječi »i značku«.
U članku 15. stavak 2. iza riječi »iskaznicu« dodaju se riječi »i razdužiti značku«.
U članku 15. stavak 3. mijenja se i glasi:
Ako inspektor ili ovlašteni djelatnik izgube iskaznicu, odnosno ovlaštenje, ili značku ili na drugi način ostanu bez iskaznice, ovlaštenja ili značke, dužni su o tom odmah, a najkasnije u roku tri dana od dana nestanka iskaznice, ovlaštenja ili značke pismeno obavijestiti Ministarstvo.
Članak 16. mijenja se i glasi:
U postupku izdavanja iskaznica, odnosno ovlaštenja, Ministarstvo će zatražiti odobrenje Ministarstva unutarnjih poslova, odnosno nadležne policijske uprave, a radi osiguranja slobodnog kretanja inspektora, odnosno ovlaštenih djelatnika na području luka otvorenih za međunarodni promet, u graničnom pojasu i na graničnim prijelazima.
U članku 17. riječ »ministar« zamjenjuje se riječima »ovlaštena osoba«.
U članku 18. stavak 1. iza riječi »iskaznica« dodaje se zarez i briše se veznik »i«, a iza riječi »ovlaštenja« dodaju se riječi »i znački«.
U članku 18. stavak 2. iza riječi pravilnika briše se zarez i riječi »u roku 30 dana od dana njegova stupanja na snagu«.
U članku 32. stavak 1. mijenja se i glasi:
Troškove ponovnog inspekcijskog pregleda broda kojem je izrečena mjera zabrane isplovljenja zbog neudovoljavanja uvjetima sigurnosti plovidbe propisanih Pomorskim zakonikom, te odredbama međunarodnih konvencija, snosi brodar.
U članku 32. stavak 3. mijenja se i glasi:
Mjerila i visina troškova iz stavka 1. ovog članka utvrđuju se u Dodatku XIV. koji je sastavni dio ovog Pravilnika.
U članku 32. dodaju se stavci 4. i 5. koji glase:
Uplaćena sredstva koristit će se za podmirenje troškova ponovnog inspekcijskog pregleda.
Mjerila za utvrđivanje rasporeda sredstava utvrđuje ministar.
Iza članka 39. dodaje se naslov »OBJAVA INFORMACIJA O ZABRANI ISPLOVLJENJA« i članak 39. a koji glasi:
Ministarstvo će, temeljem izvješća inspekcije sigurnosti plovidbe lučkih kapetanija svaka tri mjeseca objavljivati liste posebnog nadzora.
Liste posebnog nadzora su:
1. Lista brodova u međunarodnoj plovidbi zaustavljenih dva i više puta u prethodnom razdoblju od 2 godine (Lista A - »crna lista«);
2. Lista brodova u međunarodnoj plovidbi zaustavljenih u prethodnom razdoblju od 2 godine (Lista A1);
3. Lista brodova u domaćoj plovidbi zaustavljenih dva i više puta u prethodnom razdoblju od 2 godine (Lista B - »crna lista«);
4. Lista brodova u domaćoj plovidbi zaustavljenih u prethodnom razdoblju od 2 godine (Lista B1);
5. Lista zapovjednika čiji su brodovi zaustavljeni dva i više puta u prethodnom razdoblju od 1 godine (lista C - »crna lista«);
6. Lista brodara kojima je 30 i više posto od ukupnog broja brodova u floti upisanih u hrvatski upisnik zaustavljeno u prethodnom razdoblju od dvije godine.
Brod, zapovjednik, odnosno brodar, brišu se iz liste prioritetnog nadzora kada prestanu vrijediti uvjeti navedeni u opisu pojedine liste u stavku 2. ovog članka.
U članku 41. stavak 1. mijenja se i glasi:
Inspekcija sigurnosti plovidbe lučke kapetanije dužna je u tijeku kalendarske godine pregledati najmanje 25% od broja stranih brodova koji su uplovili u luku u prethodnoj kalendarskoj godini.
U članku 41. stavak 2. briše se.
U članku 42. riječi »članaka 34.« zamjenjuju se riječima »članaka 33.«.
U članku 43. dodaje se stavak 2. koji glasi:
Prilikom izbora broda za inspekcijski pregled inspektor je dužan koristiti se izračunatim faktorom ciljanog izbora (target factor) iz informacijskog sustava Memoranduma.
Iza članka 45. dodaje se članak 45.a koji glasi:
U slučaju razlika između odredaba ovog Pravilnika i teksta Memoranduma, primijenit će se odredbe Memoranduma.
U članku 58. stavak 1. iza riječi »broda« briše se tekst »ili zaustavljanju radnje u tijeku koje je pronađen nedostatak« i dodaje se zarez i riječi »koristeći obrazac 1. koji je sastavni dio ovog Pravilnika, ili rješenje o zaustavljanju radnje u tijeku koje je pronađen nedostatak«.
U članku 59. stavak 5. iza riječi »inspektor će« dodaje se tekst »poduzeti mjere sukladno članku 61.a. i«.
U članku 60. stavak 3. mijenja se i glasi:
Rješenje o zabrani isplovljenja broda upućuje se izravno ili diplomatskim putem nadležnim pomorskim vlastima države čiju zastavu brod vije, uz obavijest o zaustavljanju državi zastave i klasifikacijskom društvu, ako je primjenjivo, na obrascu 2. koji je sastavni dio ovog Pravilnika, a po prestanku zabrane isplovljenja upućuje se istima obavijest o prestanku zabrane isplovljenja na obrascu 3. koji je sastavni dio ovog Pravilnika.
U članku 61. stavak 1. mijenja se i glasi:
Troškove ponovnog inspekcijskog pregleda broda kojem je izrečena mjera zabrane isplovljenja zbog neudovoljavanja uvjetima međunarodnih konvencija, snosi brodar.
U članku 61. stavak 3. mijenja se i glasi:
Mjerila i visina troškova iz stavka 1. ovog članka utvrđuju se u Dodatku XIV. koji je sastavni dio ovog Pravilnika.
U članku 61. dodaju se stavci 4. i 5. koji glase:
Uplaćena sredstva koristit će se za podmirenje troškova ponovnog inspekcijskog pregleda.
Mjerila za utvrđivanje rasporeda sredstava utvrđuje ministar.
Iza članka 61. dodaje se naslov »ODBIJANJE UPLOVLJENJA« i članak 61.a koji glasi:
Inspektor će izreći mjeru odbijanja uplovljenja u luke Republike Hrvatske i luke drugih država članica Memoranduma pod uvjetima i na način propisan Memorandumom.
Inspektor će izreći mjeru odbijanja uplovljenja:
- brodu kojem je nakon izricanja mjere zabrane isplovljenja zbog neudovoljavanja uvjetima međunarodnih konvencija dozvoljeno isplovljenje do odgovarajućeg brodogradilišta, kada se isti ne javi u dogovoreno brodogradilište;
- ukoliko brod nastavi plovidbu suprotno nalogu inspektora o otklanjanju nedostataka prije isplovljenja, odnosno protivno mjeri zabrane isplovljenja;
- ako brod koji je u obvezi udovoljavanja ISM Kodu ne posjeduje odgovarajuće svjedodžbe, primjenjujući postupak propisan u članku 61.b ovog Pravilnika.
Mjera odbijanja uplovljenja bit će na snazi sve dok vlasnik ili brodar ne dokažu, na način predviđen Memorandumom, da brod zadovoljava sve primjenjive zahtjeve međunarodnih konvencija.
Iza novog članka 61.a dodaje se članak 61.b koji glasi:
Kad se inspekcijskim pregledom utvrdi da kopija Potvrde o usklađenosti ili Potvrda upravljanja sigurnošću u skladu s Međunarodnim kodom za sigurno upravljanje brodovima i sprečavanje zagađenja (ISM Kod) nedostaju na brodu koji je u obvezi udovoljavanja ISM Kodu na dan inspekcijskog pregleda, inspektor će donijeti rješenje o zabrani isplovljenja.
Kada prilikom inspekcijskog pregleda broda navedenog u stavku 1. ovog članka nisu utvrđeni drugi nedostaci radi kojih se izriče mjera zabrane isplovljenja broda inspektor može, radi sprečavanja zakrčenosti luke, dozvoliti brodu isplovljenje. Inspektor će o svakoj takvoj odluci izvijestiti sve države članice Memoranduma.
Brodu kojem je inspektor dozvolio isplovljenje pod uvjetima navedenim u stavku 2. ovog članka bit će na snazi mjera odbijanja uplovljenja u bilo koju luku Republike Hrvatske i država članica Memoranduma, osim u slučaju više sile, odnosno neposredne opasnosti po posadu i/ili pomorski okoliš, sve dok vlasnik ili brodar ne dokažu da brod posjeduje valjane isprave sukladno ISM Kodu.
Stranom brodu kojem je zbog razloga navedenog u stavku 2. ovog članka izrečena mjera izgona iz luke zemlje članice Memoranduma, neće biti dozvoljeno uplovljenje u nijednu luku Republike Hrvatske ukoliko nisu otklonjeni uzroci zbog kojih je mjera izgona izrečena.
Kad se inspekcijskim pregledom navedenim u stavku 1. ovog članka utvrde drugi nedostaci, koji predstavljaju osnovu za donošenje odluke o zabrani isplovljenja broda, koji ne mogu biti otklonjeni u luci u kojoj je zabrana izrečena, inspektor može dozvoliti brodu odlazak u najbliže odgovarajuće brodogradilište.
Ukoliko se brodogradilište iz stavka 5. ovog članka nalazi izvan Republike Hrvatske, odnosno druge države članice Memoranduma, brodu kojem je inspektor dozvolio isplovljenje pod uvjetima iz stavka 5. ovog članka bit će na snazi mjera odbijanja uplovljenja u bilo koju luku države članice Memoranduma dok se ne ispune uvjeti navedeni u stavku 3. ovog članka.
U članku 62. stavak 1. iza riječi »informaciju o« brišu se riječi »domaćim i«.
U članku 62. stavak 2. briše se alinea »- pozivni znak ili MMSI«, a iza riječi »klasifikacijsko društvo« dodaju se riječi »kada je primjenjivo, i, ukoliko je primjenjivo, druga stranka koja je izdala svjedodžbe brodu sukladno međunarodnim konvencijama«.
U članku 69. stavak 1. iza riječi »obrascu« dodaje se broj 4.
U članku 69. stavka 2. iza riječi »nedostataka« dodaju se riječi »na obrascu 5. koji je sastavni dio ovog Pravilnika«.
U članku 69. stavak 3. iza riječi »objekata« dodaju se riječi »na obrascu 6. koji je sastavni dio ovog Pravilnika«.
Dodatak I.a. mijenja se i glasi:
Opis iskaznice:
- na prednjoj strani iskaznice nalazi se: grb Republike Hrvatske u boji, naziv Republika Hrvatska, Ministarstvo pomorstva, prometa i veza, Uprava pomorstva, naziv: iskaznica inspektora sigurnosti plovidbe, broj iskaznice, ime i prezime inspektora, JMBG, fotografija veličine 24¤28 mm i potpis inspektora;
- na poleđini iskaznice navedeno je ovlaštenje za obavljanje inspekcijskog nadzora sigurnosti plovidbe, mjesto i datum izdavanja iskaznice, potpis ovlaštene osobe i pečat.
Dodatak I.b. mijenja se i glasi:
Opis iskaznice:
- na prednjoj strani iskaznice nalazi se: naziv Pariški memorandum o suglasnosti o nadzoru države luke, naziv Republika Hrvatska, Ministarstvo pomorstva, prometa i veza, Uprava pomorstva, naziv: iskaznica inspektora države luke, broj iskaznice, ime i prezime inspektora, fotografija veličine 24¤28 mm i potpis inspektora;
- na poleđini iskaznice navedeno je ovlaštenje nositelja iskaznice za obavljanje inspekcijskog nadzora nad stranim brodovima u lukama Republike Hrvatske, sukladno domaćim i međunarodnim propisima, mjesto i datum izdavanja iskaznice, potpis ovlaštene osobe i pečat.
Dodatak I.c. mijenja se i glasi:
Opis iskaznice:
- na prednjoj strani iskaznice nalazi se: grb Republike Hrvatske u boji, naziv Republika Hrvatska, Ministarstvo pomorstva, prometa i veza, Uprava pomorstva, naziv: ovlaštenje za obavljanje određenih inspekcijskih poslova, broj iskaznice, ime i prezime, JMBG, fotografija veličine 24¤28 mm i potpis;
- na poleđini iskaznice navedeno je ovlaštenje za obavljanje određenih inspekcijskih poslova sigurnosti plovidbe, mjesto i datum izdavanja iskaznice, potpis ovlaštene osobe i pečat.
Iza dodatka I.c. dodaju se dodaci I.d., I.e., I.f. i I.g (u svezi članka 14.) koji glase:
Opis iskaznice:
- na prednjoj strani iskaznice nalazi se: grb Republike Hrvatske u boji, naziv Republika Hrvatska, Ministarstvo pomorstva, prometa i veza, Uprava pomorstva, naziv: iskaznica inspektora sigurnosti plovidbe, broj iskaznice, naziv lučke kapetanije, ime i prezime inspektora, JMBG, fotografija veličine 24¤28 mm i potpis inspektora;
- na poleđini iskaznice je navedeno ovlaštenje za obavljanje inspekcijskog nadzora sigurnosti plovidbe, mjesto i datum izdavanja iskaznice, potpis ovlaštene osobe i pečat.
Opis iskaznice:
- na prednjoj strani iskaznice nalazi se: nazivi Pariški memorandum o suglasnosti o nadzoru države luke, naziv Republika Hrvatska, Ministarstvo pomorstva, prometa i veza, Uprava pomorstva, naziv: iskaznica inspektora države luke, broj iskaznice, naziv lučke kapetanije, ime i prezime inspektora, fotografija veličine 24¤28 mm i potpis inspektora;
- na poleđini iskaznice je navedeno ovlaštenje nositelja iskaznice za obavljanje inspekcijskog nadzora nad stranim brodovima u lukama Republike Hrvatske, sukladno domaćim i međunarodnim propisima, mjesto i datum izdavanja iskaznice, potpis ovlaštene osobe i pečat.
Opis iskaznice:
- na prednjoj strani iskaznice nalazi se: grb Republike Hrvatske u boji, naziv Republike Hrvatska, Ministarstvo pomorstva, prometa i veza, Uprava pomorstva, naziv Ovlaštenje za obavljanje određenih inspekcijskih poslova, broj iskaznice, naziv lučke kapetanije, naziv lučke ispostave, ime i prezime, JMBG, fotografija veličine 24¤28 mm i potpis;
- na poleđini iskaznice je navedeno ovlaštenje za obavljanje određenih inspekcijskih poslova sigurnosti plovidbe, mjesto i datum izdavanja iskaznice, potpis ovlaštene osobe i pečat.
Oblik i izgled značke:
Opis značke:
Značka je okružena hrvatskim pleterom u zlatnoj boji.
U središtu značke, na poniklanoj podlozi (prikaz valova) smješteni su pozlaćeni upravni simboli Uprave pomorstva - dva ukrižana sidra i grb Republike Hrvatske, koji je izveden u crvenom i bijelom emajlu.
Na poniklanoj lenti koja uokviruje polje značke i djelomično pokriva pleter ispisan je tekst u plavom emajlu: Republika Hrvatska, Inspekcija sigurnosti plovidbe, Republic of Croatia i Maritime Safety Inspection.
Ispod sidara nalazi se poniklano polje u kojem je plavim emajlom ispisan troznamenkasti broj.
Na poleđini značke nalazi se lisnata opruga od perne bronce.
U Dodatku II iza točke 48. dodaju se točke 49. do 56. koje glase:
49. svjedodžba o sigurnosti brzog plovila i dozvola za rad brzog plovila;
50. plan upravljanja smećem i knjiga o smeću;
51. potvrda o odobrenju računalnog sustava za provjeru uzdužne čvrstoće broda;
52. priručnik za upotrebu računala za krcanje;
53. potvrda o ovjeri priručnika za krcanje;
54. priručnik za slaganje i pričvršćenje tereta;
55. brodski plan za slučaj opasnosti zagađivanja uljem;
56. raspored za uzbunu, protupožarni plan i, za putničke brodove, plan nadzora u slučaju oštećenja.
U Dodatku IV iza točke I.12. dodaju se točke I.13. i I.14. koje glase:
I.13. Ozbiljni nedostaci u operativnim zahtjevima za brod;
I.14. Broj, sastav ili ovlaštenja posade ne odgovaraju Uvjerenju o najmanjem broju članova posade.
Dodatak VIII mijenja se i glasi:
1. Međunarodna svjedodžba o baždarenju (1969);
2. Svjedodžba o sigurnosti putničkog broda;
3. Svjedodžba o sigurnosti konstrukcije teretnog broda;
4. Svjedodžba o sigurnosti opreme teretnog broda;
5. Svjedodžba o sigurnosti radio uređaja teretnog broda;
6. Svjedodžba o oslobađanju;
7. Svjedodžba o sigurnosti teretnog broda;
8. Potvrda o usklađenosti (SOLAS 74, Pravilo II-2/54);
9. Posebni popis opasnih tvari, ili detaljni plan krcanja;
10. Međunarodna svjedodžba o sposobnosti za prijevoz ukapljenih plinova ili svjedodžba o sposobnosti za prijevoz ukapljenih plinova;
11. Međunarodna svjedodžba o sposobnosti za prijevoz opasnih kemikalija u rasutom stanju ili svjedodžba o sposobnosti za prijevoz opasnih kemikalija u rasutom stanju;
12. Međunarodna svjedodžba o sprečavanju onečišćenja uljem;
13. Međunarodna svjedodžba o sprečavanju onečišćenja pri prijevozu štetnih tekućina;
14. Međunarodna svjedodžba o teretnoj liniji (1966);
15. Međunarodna svjedodžba o oslobađanju u svezi teretne linije;
16. Knjiga o uljima, Dio I. i Dio II.;
17. Brodski plan za slučaj opasnosti zagađivanja uljem;
18. Knjiga tereta;
19. Isprava o sigurnosnom sastavu posade;
20. Svjedodžbe o ovlaštenjima;
21. Zdravstvene svjedodžbe (sukladno Konvenciji ILO br. 73);
22. Informacije o stabilitetu;
23. Preslik Potvrde o usklađenosti i Potvrda upravljanja sigurnošću izdane sukladno Međunarodnom kodeksu o sigurnom vođenju broda i sprečavanju onečišćenja (IMO Rezolucija A.741(18) i A.788(19));
24. Svjedodžbe o čvrstoći trupa i ugrađenim postrojenjima izdane od klasifikacijskog društva (traže se samo ako brod održava svoju klasu kod klasifikacijskog društva);
25. Izvješća o nadzoru (u slučaju broda za prijevoz rasutog tereta i tankera za ulje);
26. Za RO-RO putničke brodove, informacija o A/A-max odnosu;
27. Svjedodžba o sposobnosti broda za krcanje žita u rasutom stanju;
28. Svjedodžba o sigurnosti broda posebne namjene;
29. Svjedodžba o sigurnosti brzog plovila i Dozvola za rad brzog plovila;
30. Svjedodžba o sigurnosti pokretne odobalne bušeće jedinice;
31. Za tankere za ulje, zapis o sustavu nadzora i upravljanja ispuštanjem ulja za posljednje putovanje u balastu;
32. Raspored za uzbunu, protupožarni plan i, za putničke brodove, plan nadzora u slučaju oštećenja;
33. Brodski dnevnik sa zapisima o testovima i vježbama i knjiga izvješća o pregledima i održavanju opreme i uređaja za spašavanje;
34. Izvješća prethodnih inspekcija države luke;
35. Priručnik za slaganje i pričvršćenje tereta;
36. Plan upravljanja smećem i knjiga izvješća o smeću.
U Dodatku XIII. iza točke 3.2.12. dodaju se točke 3.2.13. i 3.2.14. koje glase:
3.2.13. Ozbiljni nedostaci u operativnim zahtjevima prema točki 5.5. Dodatka 1. Memoranduma;
3.2.14. Broj, sastav ili ovlaštenja posade ne odgovaraju ispravi o najmanjem sigurnosnom sastavu posade.
U Dodatku XIII. točka 3.8 mijenja se i glasi:
1. propust pomoraca koji ne posjeduju svjedodžbu, odgovarajuću svjedodžbu, valjano oslobađanje ili ne mogu dokazati na temelju isprava da su upravi države zastave podnijeli prijavu za izdavanje odobrenja;
2. neudovoljavanje primjenjivim zahtjevima uprave države zastave o najmanjem sigurnosnom sastavu posade;
3. neudovoljavanje rasporeda držanja straže palube ili stroja zahtjevima postavljenim za brod od strane uprave države zastave;
4. izostanak u straži osobe osposobljene za rad s opremom bitnom za sigurnu plovidbu, sigurne radio veze ili sprječavanje onečišćenja pomorskog okoliša;
5. nemogućnost osiguranja sposobne i dovoljno odmorne osobe za prvu stražu na početku putovanja i za naredne izmjene straže.
Nakon Dodatka XIII. dodaje se Dodatak XIV. koji glasi:
Brodar domaćeg broda u nacionalnoj plovidbi (kategorije plovidbe 4, 5, 6, 7 i 8 prema Naredbi o kategorijama plovidbe), odnosno njegov predstavnik, dužni su u slučaju potrebe obavljanja ponovnog inspekcijskog pregleda broda, uslijed izricanja mjere zabrane isplovljenja, uplatiti u korist Ministarstva pomorstva, prometa i veza iznos od:
1) 1.000,00 kn prije ponovnog inspekcijskog pregleda broda kojemu je izrečena mjera zabrane isplovljenja i
2) 500,00 kn prije svakog sljedećeg dolaska inspektora sigurnosti plovidbe na brod, do konačnog ukidanja zabrane isplovljenja.
Brodar domaćeg broda u međunarodnoj plovidbi (kategorije plovidbe 1, 2 i 3 prema Naredbi o kategorijama plovidbe) i brodar stranog broda, odnosno njihovi predstavnici, dužni su u slučaju potrebe obavljanja ponovnog inspekcijskog pregleda broda, uslijed izricanja mjere zabrane isplovljenja, uplatiti u korist Ministarstva pomorstva, prometa i veza iznos od:
a) 3.500,00 kn prije ponovnog inspekcijskog pregleda broda kojemu je izrečena mjera zabrane isplovljenja i
b) 1.000,00 kn prije svakog sljedećeg dolaska inspektora sigurnosti plovidbe na brod, do konačnog ukidanja zabrane isplovljenja.
Obrasci 1, 2 i 3 postaju obrasci 4, 5 i 6, a dodaju se novi obrasci 1, 2 i 3,
koji glase:
Obrazac 1 REPUBLIC OF CROATIA MINISTRY OF MARITIME AFFAIRS, TRANSPORT AND COMMUNICATIONS MARITIME ADMINISTRATION ZAGREB, Prisavlje 14 DISTRICT OFFICE ______________________________________________ Address: ___________________________________________________ Tel.: ______________________________________________________ Fax.: ______________________________________________________ Class: ______________________________________________________ Reg. No.: ___________________________________________________ Date: ______________________________________________________ DETENTION ORDER issued to